Jest taki jeden....

...facet, którego uwielbiam...
za profesjonalizm,
za cudne poczucie humoru,
za intelekt
i za ironię,
za niezwykłą swobodę wiązania myśli w dosadną prawdę,
za nieosiągalny dla mnie poziom cynizmu,
za antybohaterstwo,
za to, że jest tak brzydki, że aż piękny,
za miny,
za to że jest,
za cudne dialogi...

Przykład? Proszzzzzzzz....
Ktoś: Rozmawiam z pacjentką
ON: Umiera?
Ktoś: Nie.
ON: Więc może poczekać

Pytanie konkursowe:
- Kto to taki?
Do wygrania tym razem smalec domowego przemysłu z sekretnym składnikiem;)))

Komentarze

  1. Wiem!!! To gdzie mam się zgłosić po nagrodę???

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! No dobrze że się nie wygadałaś! Poza tym kto ma wiedzieć jak nie ty??

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz. Zmyliłaś mnie tą piękną brzydotą. Bo miałam jeden taki typ ,ale un piękny jest.Ten piękny okular nosi ,a ten tak brzydki ,że aż piękny ma siano na głowie. O podpowiedz plisam:)czy ten czy tamten czy żaden z nich?

    OdpowiedzUsuń
  4. Plisajcie... a będzie wam odpowiedziane. Pierwszy absolutnie nie, drugi być może;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Plisam więc wtóry raz. Na gitarze un plumka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie. Ale dzięki "graniu" go poznałam;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cofam pytanie...wszystkie moje typy przeca plumkają.Pytanie drugie poprawione wyplisane brzmi. Polak czy obcy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem!!!! Chyba ,jeśli to jest postać z filmu:)Plisam raz trzeci ...z serialu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nika! Nie tak szybko... Mówiłaś że ci się już to wygrywanie znudziło;)))Na ucho mi szepnij;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zołzik:) Dlategóż też nie wykrzykłam tego nazwiska co Ty wiesz i ja wiem..i Anna wie:)Chociaz Ci powiem ta nagroda bardzo mnie nęci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smalcu ci u mnie dostatek. Dostaniesz...mimo wszystko z okazji jubileuszu. Pani redaktorko;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuję nauprzejmiej.Przekupiłaś mnie niniejszym i będę milczeć jak nagrobek:)Bowiem smalec ze skwarkami to rarytas jakich mało.

    OdpowiedzUsuń
  13. ALeście mi smaku na ten smalec narobiły, lecę coś zjeść. A kolegi z poczuciem humoru nie poznaję...
    Może na ucho mi też powiesz?
    Buziaki weekendowe Nivejko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Iw... jak konkurs to konkurs. Dla nikogo taryfy ulgowej;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz