Bardziej

Faceci twierdzą, że  twierdzimy, że my  bardziej. Wszystko. Nie pamiętam gdzie, ale coś takiego niedawno czytałam. Że niby jak kochamy to bardziej, jak nienawidzimy też.  Bardziej chorujemy, bardziej tyjemy, bardziej się martwimy i tak dalej. Z jednym się nie zgodzę. To oni bardziej łysieją.
Pewnie znalazło by się jeszcze kilka rożnych męskich "bardziej", choćby na ten przykład...Ta   chęć przodowania w stadzie. Zaczyna się od krótkich spodenek i nie kończy nigdy.
Najszybciej biegać na całym podwórku, najdalej pluć, najgłośniej gwizdać, mieć najlepszy samochód, najwięcej zarabiać, mieć taką laskę, na widok której wszyscy pozostali będą dostawać ślinotoku, itepe itede.

- Mamo, a jak myślisz, kto szybciej beka?
- Ale jak to beka?
- Po jedzeniu. No Ja czy Damian? Zgaduj.
- Pewnie ty...- z pewną taką ostrożnością odpowiedziałam.
- No! Zgadłaś. Ja pierwszy - odparł z dumą - Ale Damian za to dłużnej.

Komentarze

  1. Dobre to jest! Może Damian pije więcej coli?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie myślę ,że względem sfery uczuciowej ,emocji to kobiety bardziej ,a nawet za bardzo:)mła zołzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze bardziej ...i więcej....oraz lepiej...jak to kobieta ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. West, no jeśli to się ma od coli, to Mój powinien przodować;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nika, Noooooooo właśnie! Za bardzo. Lepiej olewać wszystko. Oraz koncertowo gwizdać... By człowiek dłużej pożył;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. A-kularnico, Tylko nie przesadź! Bo jeszcze wyłysiejesz. Bardziej;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Nivejko!
    Ja mogę bardziej zarabiać i być bardziej mądra :))
    Czy przez to jestem męska - a niech mi tam! Wyglądam za to młodziej. Podobno. Mój mi to ciągle powtarza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iw
    Ja już chyba nie mogę więcej. To kres moich możliwości:))))
    mało tego, ktoś mnie ciągle utwierdza w takim przekonaniu.
    PeeS. Nie wierzę mu , tak do końca:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz