Dziadowskie przemyślenia

"Dziady" odprawione. Powrót do domu bez uszczerbku na karoserii autka w kolorze bliżej nieokreślonym. Ucierpiała natomiast tapicerka koloru bliżej nieokreślonego koloru nadwozia. Ale... czym jest plama na tapicerce sdiełana sokiem marki Kubuś Play, wobec wieczności? No niczym...  Przechodzę więc nad zjawiskiem plamy do porządku dziennego. Zajmie się nią profesjonalista w myjni. Oraz w pralni auciej. Wszak, ja do wyższych celów jestem stworzona... Do sprzątania po kocie darmozjadzie na ten przykład.  Ziutka nie jest kotem podróżnikiem. Zostaje na straży domostwa i udaje, że pilnuje. Opiekują się nią sąsiedzi. W praktyce to wygląda tak, że dosypią i doleją... Kuweta zostaje dla mnie:)

W związku z "dziadami", mam pewne przemyślenia. (Żeby nie było! Czasami myślę. Czasami nawet na tematy poważne) Przemyślenia dotyczą przemijania, ale tylko w pewnym sensie i przy dobrej woli kogoś kto te myśli pokręcone zechciałby zinterpretować.
Ja zechciałam. Po pierwsze dlatego że są moje. A po drugie, ktoś musi, i wielki komputer wybrał mnie.
Z komputerem się nie dyskutuje. Zwłaszcza z wielkim.
I wyszło mi, jak już poddałam analizie i przez logarytmy oraz inne pierwiastki przepuściłam, że nic tylko przysiąść fałdy dżinsów (dżinsy mają fałdy?) i brać się do roboty. Mam  3 miesiące. Jak nic z tego nie będzie to ... i tak sobie w łeb nie strzele. Bo nie mam z czego. Z procy to jakoś tak nie uchodzi. Mało romantycznie, a i skutek byłby raczej różny od zamierzonego...

Komentarze

  1. No to życzę byś się zmobilizowała i przysiadła i w wyniku tego nie musiała sobie strzelać w łepetynkę:)Dać kopa na rozpęd? mła

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę jak zwykle literówki wyłapywać;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to jest kolor ten bliżej nieokreślony? Z góry dzięki za odpowiedź;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nika... Poproszę:) Tylko tak bez siniaków;)))))))))
    Ania ... Ufff... Całe szczęście że Wielka Siostra czuwa;)))
    Lusia ... bliżej nieokreślony to każdy którego nazwy nie znamy, np sino-koperkowy-róż;))))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz