Dokumentacja ...

.... fotograficzna do teorii ewolucji...;)




Komentarze

  1. To może i ja sobie powiszę na swoim wielkim orzechu w ogrodzie i ewoluuję na tyle, by zainstalować licznik! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech Madam... damie nie przystoi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany...nie widać byście z tego drzewa chcieli zejść :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko pięknie, ale widzę, że żadne stworzenie jeszcze nie zeszło z drzewa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko łapię, tylko jednego nie.
    Dlaczego ten chłopiec zamienia się schodząc drzewa w taką ładną panią i do tego wyrastają mu okulary przeciwsłoneczne ...? :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nivejko, co tak nisko. ;-)) Własne dzieci Cię zdystansowały. ;-) Nie daj się. Nivejka, Nivejka, Nivejka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda...
    A bo z góry lepiej widać;)

    Magennta....
    My z rzędu nadrzewnych;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieznajoma...
    Może to jakaś teoria nowa ewolucji? im niżej tym starzej?:D A okulary to znak postępu cywilizacji;)

    Jolu...
    Postaram się! Następnym razem osiągnę szczyt!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokumentacja niepodważalna:-)

    PeEs.: Trzecie zdjęcie najlepsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może ja źle widzę ale z chłopczyka przemieniła się w piękną kobietę. Ale jaja. Mówiłem, że świat zwariował ale nie aż tak chyba?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to znaczy,że Ty się dopiero uczysz wspinania na drzewo? To znaczy,ze jesteś na etapie dużo wcześniejszym niż dzieci:)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Yehaa! Ale fajnie! Dawno nie właziłam.. ale małpą jestem na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brakuje tylko ... brakującego ogniwa tejże ewolucji :) Bo zgrabnie mały chłopiec schodząc z drzewa zamienia się w interesującą kobietę!

    OdpowiedzUsuń
  14. p.s. do poprzedniego posta, mnie się też podobasz na zdjęciach od przodu, to z Facebooka jest rewelacyjne! :))) I do tego z jajem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kondycja niezgorsza. Brawo Rodzinka:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladybird...
    Bo najlepsze zawsze na końcu;)

    BareYa...
    Obawiam się ze jeszcze bardziej zwariował :D

    Anabell...
    Z wiekiem się uwsteczniam. Jeszcze kilka lat temu z nic nie pozwoliłabym sobie na łażenie po drzewach nie mówiąc już o tym, że wyraziłabym zgodę na dokumentowanie tego;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Elliza...
    Musiał! I był :)

    Miałka...
    Ewolucja w odwrotna stronę;)

    Kate...
    Taaa... Małpka pustynna z gatunku podróżnych:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Iw...
    Brakujące ogniwo ewolucji robiło zdjęcia modelowym przykładom tejże;)

    A co do zdjęcia - z jajem bo i ja jajeczna;)

    Ida...
    trening czyni mistrza;) Jeszcze trochę i się z książek na wspinaczkę wysokogórska przerzucę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadworny zszedł już z drzewa czy na tym samym etapie? :)))
    Fajowe zdjęcia :) i kobieta Niwejka taka ładna i uśmiechnięta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A wyżej nie mogłaś się wdrapać? No wiesz, ale dajesz przykład... buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta brzózka tak przechylona -BO JA TAM WCZEŚNIEJ BYŁAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to jak choć chwile poczuć się dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ryba mówi, ze kocha Twoje szaleństwo :) A ja się zastanawiam kiedy spadliście z tych drzew:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno po drzewach nie łaziłam :D Zainspirowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak widać zimny czerwiec nie przeszkadza w niczym ;-) Chyba, ze wy właśnie pieliście się ku słońcu... dzieci widać już w takim świetle :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aga_xy...
    Nadworny i ja to ten sam poziom. Nadrzędny nadrzewny;)

    Margo...
    Chwilowo to szczyt moich możliwości. Poza tym biorąc pod uwagę inne osobniki tej samej rasy chyba raczej powinna złazić;)

    OLQA...
    Dzięki! Inaczej bym się nie wdrapała;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosia...
    Od zawsze pielęgnuje w sobie dziecko :)

    Laternik...
    Ja też je kocham, bo "w tym szaleństwiejest metoda".
    I nie spadłam! Dowodów w postaci siniaków brak;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Athena...
    No to jazda... tylko zacznij od pochyłej;)

    Zygza...
    Nie ma złej pogody, są tylko złe ubrania;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co na drzewie wisi w końcu musi spaść :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. "Coś" tak. "Ktoś" może zejść;) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Może trzeba było zostać na drzewach, bez polityki, ptasiej grypy i telewizora??? Teraz tak kombinuje, późno trochę...;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Beatta...
    Niezły pomysł, ale cywilizacja ma też swoje dobre strony;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz