Stało się!

Zaczęła od nietaktu.
Jasna sprawa, że wypadki i tym podobne chodzą po ludziach. Auta się psują, ulewa łapie, wypadają plomby, dyski.Albo tak zwyczajnie, po ludzku, nie chciejstwo dopada i klopsik. Pytanie: czy tumiwisizm może trwać siedem dni? Tygodniowa obsuwa to już chyba lekka przesada. No cóż, trzeba będzie popracować nad manierami młodej damy. I ja się tym zajmę. Osobiście.
- Jest?- pytałam po kilka razy dziennie. Do znudzenia niemalże.
- A skąd! Uparte babsko - odpowiadał głos po drugiej stronie druta też coraz bardziej zniecierpliwiony. I zmęczony oczekiwaniem.

Tytułowy cud miał zasięg lokalny. Nie mówili o nim w głównym wydaniu wiadomości. Nie było wzmianki w prasie. Nie zmienia to jednak faktu, ze cud miał miejsce. I że się stał. Bo życie cudem jest. I kropka!Cud stał się wczoraj. Można zaryzykować stwierdzenie, że panna Uparta, za nic sobie mając terminy, właśnie ostatni dzień lata wybrała na wielkie wejście. Postanowienie zrealizowała w godzinach mocno popołudniowych, a właściwie to wczesno wieczornych...
Telefon, który od tygodnia towarzyszył mi nawet pod prysznicem, zabrzęczał "Milionami monet".
- Nie dziś! - fuknęłam i odebrałam po pierwszym takcie.
- Jest! - wrzask w słuchawce nie pozostawiał wątpliwości. Oznaczał ni mniej ni więcej tylko tyle, że raczyła. Zaszczycić nas swą obecnością.
- Super! - ja też nie potrafiłam ukryć ekscytacji - Parametry poproszę.
- Że co? - głupkowato zapytał głos. Męski. I nagle załapał - A! No to 3 na 52 na 10. A co to jest to dziesięć?
- Wow! Imponujące! Te wymiary znaczy. A dziesięć to punkty są. Gamoniu! - odpowiedziałam, może niezbyt elegancko, ale fakt długiego oczekiwania chyba mnie dostatecznie usprawiedliwia. Ostatecznie nie co dzień zostaje się ciocią.
Aluta! Witaj na świecie!

PeeS. Wzmiankowany cud miał zasięg lokalny. Skala mikro. Nie mówili o nim w głównym wydaniu Wiadomości. Nie było wzmianki w prasie. Nie zmienia to jednak faktu, że miał miejsce. I że się stał. Bo "życie cudem jest". I kropka!

Źródło zdjęcia; http://ewelina19912.wrzuta.pl/obraz/0AqXNSUkWy2/mis_i_love_you

Komentarze

  1. Najlepszego dla nowej Dziewczyny, a Ty masz być najlepsza ciocią pod słońcem:))))
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anabell...
    Dołożę starań. obiecuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Bestyjeczko! Chociaż żadna w tym moja zasługa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak życie cudem jest ! Mi się marzy jeszcze taki trzeci cud urodzić bądź adoptować. Czas pokaże co mi z tego wyjdzie.

    Ściskam Cię mocno ! Ciociu, brzmi dumnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ivon...
    Wyjdzie. Bo bardzo chcesz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Ciociu, dziewczyna długaśna, model(k)owa, że tak powiem. Niech zdrowo rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj dla mamusi i oczywiście Ciotki też, być ciotką poważna sprawa !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mira...
    No tak... modelkowa. Moja córka mierzyła tyle samo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fire.woman...
    Mamusię pozdrowię. Telefonicznie. Dzielnie się spisała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądząc po wymiarach, niezły zaczątek ładnej babki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Voluś...
    Materiał jest. I to pierwszej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I dobrze! Kobitek nigdy nie dość na tym świecie. :)))
    Niech się zdrowo chowa i rozrabia, jak na szanujące się dziecko przystało. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego dla Nowej Dziewczynki Alutki oraz dla mamy, taty i dla Cioci ofkors :) I wogóle dla wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślisz, że to dobry pomysł by pomyśleć o przyszłości syna? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akwarelia...
    Jesli będzie podobna do cioci to da rodzicom popalić;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przekażę wszystkim. Ofkors;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Voluś...
    Przyślij C.V. syna. Zobaczę co się da zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo szczęścia dla Małej i jej rodziców ;). A punkty po prostu piękne ;). Nie ma to jak z dobrymi notami przyjść na świat ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Cicia, hmm jak to brzmi? Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej, do ostatniej chwili nie zakumałam o co chodzi. Coś dzisiaj ze mną nie tak.
    Nivejko widzę, że u Ciebie również był gość z treściami "dla dorosłych"- spójrz na listę obserwatorów. Zablokowałam go, ale nie wiem jak zgłosić fakt rozpowszechniania takich treści na blogach. Przecież dziecko może trafić na takie obrzydliwe zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję zatem Ciociu:)) Bycie ciocią Księżniczki :))

    OdpowiedzUsuń
  22. zdecydowanie masz rację: jest cudem. i kropka :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Carny...
    "Cicia" faktycznie głupio brzmi;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mota...
    Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że nie zakumałaś! Bardzo chciałam żeby tak wyszło:)
    PeeS. Nie patrzyłam na obserwatorów, dobrze, że mi zwróciłaś uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Voluś...
    Czekam. I zdjęć nie zapomnij dołączyć;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Iva...
    - Dziękuje -odpowiedziała i dostojnie skinęła głową;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Emma...
    Większego nie widziałam. Cudu znaczy. Niby nic takiego, ale fakt, że z dwóch odmiennych bytów powstaje byt trzeci jest cudem niezaprzeczalnym:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ojojoj gratuluję! zdrówka dużo dla maleństwa i mamusi :)
    Fajnie! ja też czekam na taki cud :)
    może na początku października poraz kolejny zostanę ciocią :) a później jeszcze raz w listopadzie ;) także czekamy i czekamy..

    OdpowiedzUsuń
  29. Euforka...
    Powiem ci, ze mój brat chyba jeszcze nigdy tak się nie cieszył jak wczoraj. Jest tak dumny z siebie i ze swoich dziewczyn, że po prostu puchnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciocia? Hmmm jak to brzmi... :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. ach Nivejko wcale się nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No to Ciociu pogratuluj Mamie! I ucałuj Alutkę w sam czubek noska! Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Czarny...
    Ciocia brzmi dumnie. A jeśli nawet durnie to co? I tak nie zmieni to faktu, że się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Euforka...
    Ja tez nie, ale powiem ci, że jestem dumna z tego, że on taki dumny:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Aga_xy...
    W takich chwilach najbardziej żałuję, że jestem od nich tak daleko. Te 600 km to nie w kij dmuchał:(

    OdpowiedzUsuń
  36. Przekaż powitanie nowemu człowieczkowi płci żeńskiej! :-))) a ciocią być fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. No tak. W tej kwestii to bez droczenia się... wypada sie tylko zgodzić. Życie cudem jest i kropka:)***

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczo! Jak fajnie napisane. Gratulacje ;)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. El...
    Przekażę, jak tylko uda mi się tam wyrwać. narazie tylko telefonicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ania...
    Jasne. Po co dyskutowac nad oczywistym:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Doro...
    Tak. Urocza jest. Nawet jak ziewa:)

    OdpowiedzUsuń
  42. aaaaa super!!!!!!!

    jesteś Ciotką!

    OdpowiedzUsuń
  43. całkiem apetyczna i zgrabna dziewczynka, Ciociu:)
    a chłopie na dole pieknie rysuje:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witamy więc ten CUD na świecie :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Akurat tak się złożyło, że ciocią i ja dziś zostałam! tyle że chłopak, dłuuugaśny i też na dziesięć punktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mijka...
    No jestem. I jestem z tego dumna;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Beata...
    Zgadzam się. I co do dziewczynki i co do chłopia;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Iw...
    Przekaże małej. Zaraz jak ją osobiście zobaczę;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lelevina...
    Gratulacje! Ciociu:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj w świecie cioć!!! ;))
    I niech jej się wiedzie. Tej o wymiarach 3x52x10 i tej, co w telkomie monet miliony ma, też ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Charakter już zaprezentowała, jak mniemam, skoro nieco opóźniła pojawienie się na padole. I słusznie - najpiękniejsze gwiazdy wschodzą najpóźniej!

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratulacje dla Cioci od prawie Babci:))) Dobrze, ze sie ostatnio dziewczyny rodza. W moim osrodku produkcji nowych czlowiekow w ciagu ostatnich 6 miesiecy przybylo 5 dziewczynek i w pazdzierniku bedzie 1 chlopak. To dobrze, bo ktos musi zaprowadzic porzadek na tym swiecie:)))
    PS. Osrodek Produkcji Nowych Czlowiekow to ni mniej ni wiecej ale moj zaklad pracy, bo moje klientki sie rozmnazaja w zastraszajacym tempie:))

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam Twoje wpisy. Lekie, ale doskonałe. Proste, a z humorem:-) Gratulacje dla cioci. Dziękuje ogromnie za odwiedzinki u mnie. Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje, pani Ciociu :)
    Ja nie wiem, skąd wiesz o tych punktach, ale wierzę. To jak w skali huraganowej?

    OdpowiedzUsuń
  55. Działanie Twojego autorytetu ulegnie rozszerzeniu więc ...ciociu!
    Oraz gratulacje dla szczęśliwej mamusi, bo masz rację, życie cudem jest;-)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Jagoda...
    Niech się wiedzie. A te miliony monet wywalę. Wkurzają mnie ostatnio;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgaga...
    Wolałabym nie. O celebrytach nie mam zbyt dobrego zdania;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Stardust...
    Dziewczyny , znaczy że wojny nie będzie. No chyba, że świat stanął na głowie;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Lusija...
    Dzięki dobra kobieto:) Pozdrawiam zwrotnie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Magenta...
    Pani ciocia wie od pana taty:D

    OdpowiedzUsuń
  61. Akularnica...
    Pewnie... ta odpowiedzialność jest taka mecząca...;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz