Chaos

Pewnie pani nie uwierzy, ale moim życiem rządzi chaos. Naprawdę. Nie to żeby bałagan był, co to to nie. W szafie mam zawsze poukładane, papiery w porządku wedle daty i ważności leżą, rachunki oddzielnie, pisma urzędowe na innej kupce, a i w torebce ład, żadnych niepotrzebnych rupieci. Mnie się bardziej, proszę pani o taki chaos na który nie mam wpływu rozchodzi. Pani rozumie? Naukowcy to nawet wymyślili sobie jakąś teorię. Tak jakby się jakikolwiek chaos dało ogarnąć! Bzdury proszę pani. Bzdury!. Lepiej by się głodującymi dzieciakami zajęli, a nie jakimiś teoriami z których pożytku żadnego nie ma. Tak, tak, ja widziałam proszę pani w telewizji, takie małe Murzyniątka. Ledwo co to od cycka oderwane a już brzuch taki jak balon wzdęty. A swoją drogą to  śmieszne to jest, nie uważa pani? Żeby z głodu brzuch rósł? No może nie tyle dziwne co dziwne. Nogi jak patyki, ręce takie same a brzuch wielki. I niech pani powie, że ja nie mam racji no? Nie prawda że się tymi Murzyniątkami powinni zająć? Jakiegoś ryżu nasiać, albo chociaż wołowiny w puszkach zawieźć. Właściwie to chyba lepsza by była suszona... Albo tej dajmy na to fasoli. Zauważyła pani, że amerykanie to ciągle fasolę jedzą. Danie narodowe. jakieś czy ki czort? Tylko żeby Chińczykom roboty nie zlecali, bo oni to tam wszystko z jakimiś tajnymi składnikami robię. I jeszcze by Murzyniątka zamiast zdrowieć to jakiej chińskiej zarazy się nabawiły. I wody. Koniecznie trzeba im tam zwieźć. ja bym sama zgrzewkę albo nawet dwie kupiła żeby ktoś to tam do tej afrykańskiej dziczy zawiózł.


I chyba nie mają co robić naukowcy że się moim życiem zajmują.... Bo chyba nie ma drugiej takiej od chaosu uzależnionej. Się pani nie śmieje! Ja wiem, że to nie marihuana ani inna hera czy jak ją tam nazywają, A jednak uzależnia. Bo ja  proszę pani czekam. No rozumie pani, jak długo, długo nic to ja wiem, że lada moment jakiś chaos wpadnie, narobi rabanu a mnie nic tylko sprzątanie zostanie.
Teraz też tak było. Dokładnie jak w tej teorii co to bez sensu przewidzieli.  A pani to w ogóle ją zna?
A! No to trzeba było tak od razu! Bo to jest proszę pani tak, że jak dajmy na to gdzieś w Honolulu, albo na Jamajce lepiej, bo ja zawsze na Jamajkę chciałam, jakaś ważka, motyl albo inny owad  wcale nie najmniejszy sobie skrzydełkami zamacha to niby nic, co nie? A właśnie że coś! Bo od tego machania skrzydłami to może się wytworzyć wietrzyk, który zrobi wiatr, ten wichurę a jak dojdzie do nas, to już będzie tajfunem! W głowie się nie mieści, ale tak jest. Podobno. I takim właśnie chaos  znaczy się tajfun wpada do mnie Tyle, że mnie to się raczej krajowe czepiają. Czasami z sąsiedniej ulicy a innym razem z drugiego końca polski. I jak one, te chaosy mnie znajdują? Zupełnie jakby maiły tego dżipiesa.
Ostatniego to nawet ja się nie spodziewałam. Az tu raptem przyszedł i zapanował. Nic to jednak. Jak już mówiłam, ja do chaosu nawyka. Nie takie burze przeszłam to i tę przetrzymam.
A powie mi pani czy się pani kiedyś za przeproszeniem oczywiście, zdarzyło powiedzieć słowo dupa? Wiedziałam! Każdemu się zdarzyło. A gdybym ja dajmy na to powiedziała gdzieś do kogoś o dupie to by sobie pani pomyślała, że to o pani? No właśnie.  Jedno pani jeszcze powiem; z dupą to jest tak, że każdy ją ma i by nie było żadnych chaosów gdyby każdy swojej pilnował...

Źródło zdjęcia: http://www.pluggd.in/chaos-theory-why-interdisciplinary-education-is-righteous-for-our-future-297/

Komentarze

  1. Gdzie ta moja... a jest! Na miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chaos jako jedna z wielu teorii teoretycznie dla mnie istnieje, jak większość praw fizyki, ale tak w praktyce zupełnie na co dzień o tym nie myślę. A może to też ma przełożenie na czyjąś, no tę no właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dupę mam i to wielką, więc innymi mi nie potrzeba się zajmować ;-P
    Chaos też mam i to wielki, tak w szafie jak i w torebce i jeszcze gdzieniegdzie, a bo mam ferie, to dlatego ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie tam ferie w chaosie nie przeszkadzają... mam go zawsze;)

      Usuń
  4. Chaos jest potrzebny, bez chaosu zycie byloby nudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwa ta kobieta która nie ma chaosu w torebce. W mojej jest wszystko włącznie z aparatem fotograficznym :-)
    Święte słowa- niech każdy pilnuje swojej.
    Ps Nie wiem dlaczego ale czytając Twój wpis, zerknęłam na brzuch niestety jest jak u tych dzieci. Całe szczęście dupa jest ok :-) moja znaczy się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w ogóle takie istnieją? Ja przynajmniej nie znam. Torebka to chaos idealny;)

      Usuń
  6. Jaki chaos???? ADHD w języku i tyle. Czy ta pani miała na czym siedzieć, kiedy tak nawijała o wszystkim i wszystkich?

    OdpowiedzUsuń
  7. To moj mąż chyba tez z tej Afryki bo mówi,że nic nie je a brzuch ma. I to spory : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Chaotycznie tu jakos dzisiaj... hahahaha:):) Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra puenta - bardzo uporządkowana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem że w stosunku do całości?:D

    OdpowiedzUsuń
  11. A kiedy widzę dupę Jenifer Lopez i słyszę, że pół Hollywood chce taką mieć, to to dopiero jest efekt motyla...Ale specjalistką od dup pozostanie pani Ewa z http://bajdurki.bloog.pl. U niej nawet w książeczkach dla dzieci dorodne dupy siedzą na płotach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyłek Jenifer to marznie każdego piwosza... Jest gdzie kufel postawić;)
      Zajrzałam na polecanego bloga. Pierwszy raz widziałam oczy w dupie;)

      Usuń
  12. Ja być może nie w temacie... Na czym polega pilnowanie d...y? Bo tak dokładnie to nie wiem??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice blog! Is your theme cuѕtom mаde or diԁ you dοwnloaԁ it
    frοm sοmewhere? A ԁesign lіkе yours with а fеw simρle tweеkѕ wоuld гeallу maκe my blog shine.
    Plеase let mе knoω ωhere you got your design.

    Manу thanks

    Also visit my ωeb-site; demotywatory
    my webpage: demotywatory

    OdpowiedzUsuń
  14. Magnificent goοdѕ from you, man. I've take into accout your stuff previous to and you'ге ϳuѕt too magnifiсent.
    I really like ωhаt you've acquired here, certainly like what you're statіng
    and the best wаy during ωhich you агe
    sаying it. You are makіng it enjoуable anԁ you cоntinue tо taκe caгe of to keeр it smart.
    I can't wait to read far more from you. That is actually a terrific website.

    Here is my web page: oświetlenie led

    OdpowiedzUsuń
  15. Ηi, i think that і saw you ѵisited my website so i came
    to “return the favor”.Ι am attempting to fіnd things to improve my website!
    Ι supposе its ok to use a few of your
    ideas!!

    My blog post tasmy Led wrocław

    OdpowiedzUsuń
  16. It's very effortless to find out any topic on net as compared to books, as I found this paragraph at this web site.

    Feel free to surf to my page: simply click the next website page

    OdpowiedzUsuń
  17. When I initіally commentеd I сlicκed the "Notify me when new comments are added" checkboх аnd now each time a
    comment is added I get three е-mailѕ ωith the
    ѕame cоmment. Is therе any way you can
    rеmove pеoρle from thаt ѕervice?
    Thanks a lot!

    Heгe iѕ my homepage ... http://rueslist.gracefriends.com/SFGPhilli

    OdpowiedzUsuń
  18. Its like you reаd my mind! You аppeaг tο κnοw so much approximately thіs, suсh as you
    wrote thе guide іn it ог ѕomething.
    I fееl that you coulԁ ԁо with a few % to drive the message home a little bit, however instead of that, this is magnificent blog. An excellent read. I will definitely be back.

    My blog post ... okna Drewniane

    OdpowiedzUsuń
  19. I'm not sure where you'rе getting your infoгmation, but
    grеat topіc. I neеds tο spend sоme tіme learnіng moгe or unԁeгstаnding
    more. Thanks for fantastiс іnformаtion
    Ι ωas looking for thіѕ іnfoгmation foг mу mission.


    my рage :: kwejk - toniesamowite.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. For the reason that the admin of this website is working, no uncertainty very quickly it
    will be famous, due to its quality contents.

    My webpage projektowanie ogrodów wrocław

    OdpowiedzUsuń
  21. ӏt's actually a great and useful piece of info. I'm glаd that
    you ϳust ѕhaгed this helpful information ωіth us.
    Please keep us up to date like this. Thаnk yοu for ѕhагing.


    Fеel fгee to suгf to mу blog pоst; gofreearticles.info

    OdpowiedzUsuń
  22. I κnow this if off toρic but I'm looking into starting my own blog and was curious what all is needed to get setup? I'm assumіng having a blog liκe уours would cost a ρгetty penny?
    I'm not very internet savvy so I'm not 100% certain. Any recommendations or advice would be greatly appreciated. Many thanks

    Here is my web blog :: http://djgalix.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. My relаtives all the time say that I am wasting mу tіmе here at net, еxcept
    I κnow I am gеtting experience everyday by reаding such goоd аrticlеs oг revіews.


    Feel free to surf to my blog ... 2013 At 1:47 Am

    OdpowiedzUsuń
  24. Ι take pleaѕure in, leаd to I founԁ exactly what I
    used to be haνing a loοk for. You've ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

    Here is my homepage - Will Ideally I Consider Buying Pvc.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey! Ι know thiѕ is kind of off topic but I wаs wondering if you
    knew whеre I could lоcаte a caρtсha
    plugin for mу comment fοгm?

    I'm using the same blog platform as yours and I'm haνing troublе finding onе?
    Thanks а lot!

    Stop by my weblog; www.gyvasvanduo.lt

    OdpowiedzUsuń
  26. Whеn someone writeѕ аn ρarаgraph he/she keeps
    the іmаge of a uѕer in his/hеr mind that how a user сan
    be аware of it. Therefore that's why this paragraph is outstdanding. Thanks!

    My blog :: zasilacz do laptopa

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi to eѵerу body, іt's my first visit of this website; this blog consists of awesome and really fine stuff for readers.

    my website: theearthlove.org

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi, I do bеliеve this is аn еxсеllеnt sіte.

    I stumbledupon it ;) I'm going to revisit yet again since I book-marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide others.

    My web-site manage.zoomlgd.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Verу rapidlу this web page will be famous аmid all blоgging users,
    due to it's fastidious articles or reviews

    My web site ... fotograf

    OdpowiedzUsuń
  30. Υour own writе-up featurеs verifіed helpful tο
    us. It’s really іnfoгmativе and yоu're simply naturally quite educated in this area. You have got opened my personal eye to be able to various opinion of this kind of subject with interesting and sound articles.

    Here is my homepage ... http://leucemie.specialtiesintouch.it/mediawiki/index.php?title=ADIPEX
    Look into my web page ; ADIPEX

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz