Phi...



... a faceci są za to bardziej łysi;)

Komentarze

  1. Super:)))
    ..."przejechać 3km... zwolnić ręczny..." buahahaha!

    OdpowiedzUsuń
  2. taaaaaaaaaaa, i dlatego my się nie nudzimy, a faceci i owszem, w związku z czym szukają urozmaiceń.. On pkt.6;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Przeczytać post u Zołzy,
    2. Spaść z krzesła,
    3. Wstać,
    4. Otrzepać się,
    5. Usiąść na krześle,
    6. Poprawić fryzurę,
    7. Udawać, że nic się nie stało...
    :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę przestać się śmiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To tylko facet mógł wymyślić, ale ani do Ciebie ani do mnie nie pasuje to dictum... Ostatnio przy bankomacie dostawałam szału kiedy, mężczyzna ok 30, blondyn wpychał kartę odwrotną stroną. Mówię do gada, odwrotnie, był spocony i niekumaty. Pin wytargał z portfela. Trwało, to i trwało. No cóż....

    OdpowiedzUsuń
  6. ojtam, ojtam...
    Ale ktoś sobie musiał zadać trud,żeby upolować taką jedną na milion i spisać te czynności. Przecież my (większość) to śmig, śmig i dalej lecimy, ciągle w biegu...

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie nr 43? Misiu, nie wiem skąd ten debet na koncie... Ja? Niemożliwe, trzeba to zgłosić do banku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się ubawiłam!!! Ale zaczynam się teraz zastanawiać do której płci się zaliczam. Może do jakiejś trzeciej?
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. E tam. Ale żeby było w odwrotnej kolejności, to by na kwiatki dla kochanki zabrakło;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bo faceci są prości.i tyle w temacie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem mezczyna... Zolzo podaj adres, wysle kwiaty;))

    OdpowiedzUsuń
  12. No ... ja tez mam dylemat, Ale skoro płeć trzecia nie istnieje to skłaniam się jednak ku babskiej;)

    PeeS. Star zawse chciałam dostać kwiaty przez posłańca;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i nie istnieje płeć trzecia, ale jakaś hybryda na pewno bo i mnie się ciężko sklasyfikować wg tego spisu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz