Chlopski dzień

Chłop zazdrosny jest! I basta! I wymyślił sobie że też chce mieć swoje święto. Szperał, grzebał aż wynalazł. Datę marcową, blisko babskiego święta  położoną, okrągłą.  Nie od parady właśnie dzisiejszą.
10 marca kościół miłościwie nam panujący katolicki, wspomina 40 Świętych Męczenników z Sebasty. Nie ważne skąd, nie ważne ilu, bo tak myślę że głównie o tych męczenników im chodziło.Tak se kombinowali,  że niby z nami babami taka mordęga i dopust boży że potem nic tylko aureolkę dostaną, giezło jedwabne, skrzydełka i fruuuuuuuuuu ... do nieba. A potem to już nic tylko rajskie życie;

- śpiewanie w pierwszym rzędzie anielskiego chóru,
- względnie dla osobników o głosie tylko trochę mniej podobnym do słowiczego przygrywanie na harfie,
- obżeranie się najdelikatniejszą manną,
- żłopanie hektolitrów porannej rosy,
- gapienie się w monstrualnych rozmiarów telebim. A na monitorze rzecz jasna akcja! Po zieloniuchnej murawie w pogoni  za baryłką kwiatowego pyłku  hasają dwie drużyny motylków typu kapustnik (bielinek naturalnie).
- i wreszcie coś co aniołki lubią najbardziej; pilot na wyłączność!

Zanim jednak panowie osiągną to do czego dążą życzę im;
RAJU NA ZIEMI!
I niech im się to marcowe święto święci,
Niech dostają kwiatki najbardziej pachnące
czekoladki najmniej tuczące,
kremy na zmarszczki upiększające
i płyny na włosy wypadające!
Niech mają laski! (proteza to ostateczność!)
Zadowoleni niech będą!
I uśmiechnięci!
I żeby im nie wypadały plomby!
Niech będą zdrowi i silni!

Bo przecież, do jasnej cholery!
....ktoś  musi zarabiać  i nosić za nami torby z zakupami;)

PeeS. Panowie! Chłopcy! Mężczyźni! Jak ja Was LUBIĘ! Piwo dla wszystkich! Podobno dodaje skrzydeł!

Źródło zdjęcia w sieci:http://pl.freepik.com/darmowe-wektory/piwo-clipart-mug_378575.htm

Komentarze

  1. Dołączam się z życzeniami... no bo ... no właśnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie sie rozpuszczą i rozwydrzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą, ciekawe jak wygląda rozpuszczony facet? Czy przybiera formę kałuży?:D

      Usuń
  3. Ty to masz gest, ja tam po piwku skromnie i do garów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie mam dziś kogo do tych garów zagonić;D

      Usuń
    2. tak tylko głośno myślałam :***

      Usuń
  4. Też dołączam się z życzeniami - hahahha - fajny tekst

    OdpowiedzUsuń
  5. he he nawet nie wiedzialem .. tukej w niemczowie obchodzi sie takzwany Vattertag,-Männertah,-Herrentag od 1936 w 40 dzien po swietach, tz. w Niebowstapienie. A ze to tak i tak swieto to trzeba wykorzystac prawidlowo...

    o tak np.http://www.oberwambach.de/aktuelles/vatertag_2011/vatertag_010.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz więc możliwość świętowania dwa razy do roku:)

      Usuń
    2. roz mi dilirium calkowicie wystarcza :D

      Usuń
  6. nawet nie wiedziałam,że w marcu istnieje coś takiego jak świeto chłopa mojego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie a mój to nawet urodziny sobie załatwił na ten dzień zreszta, taki przemądry
    j

    OdpowiedzUsuń
  8. My ani kobiet, ani mężczyzn dni nie obchodzimy, więc mamy z głowy:)
    Przypomniała mi się fraszka Sztaudyngera, że jest 'jeden dzień kobiet, a cały rok mężczyzn':) Więc...

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na szczescie zyjemy w ciemnocie i nie ma takich dni, ani tych kobiecych, ani tych meskich. No i niech tak zostanie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam one nie przeszkadzają. Pod warunkiem że nie robi się z tego cyrku:)

      Usuń
  10. wszystkiego panowie!!!

    ja tam Was kocham,bo tak!

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe dołączam się niniejszym do tych blogowych życzeń. Czym byłby świat bez czekolady i chłopów? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez czekolady byłby szczuplejszy ale zdecydowanie bardzie stresujący. Bez chłopów odwrotnie;D

      Usuń
    2. mądrze skwitowane, Nivejko. Takie są fakty! :D

      Usuń
  12. No wlasnie, wszystkiego dobrego dla naszych aniolow, haha:)
    A propos Franka, opiszesz te wymyslona historie kiedys??? Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj już prawie całą obmyśliłam. Nie będzie długa:)

      Usuń
  13. U mnie w domu obchodzimy tylko urodziny- ja mam co rok 45-te, żeby się nikomu nie pomyliło. Żadnych dni kobiet, mężczyzn, strażaka czy też metalowca:)))
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ciągle 25. Dożywotnio. Tzn może kiedyś zweryfikuję poglądy... jak moja córka zacznie mieć tyle lat co ja;)

      Usuń
    2. Nivejko, te dzieci się niestety okropnie szybko starzeją, w przeciwieństwie do nas;)))
      Miłego,;)

      Usuń
  14. Sztaudyngier - jak zazwyczaj - miał RACJĘ, ale i Twoja notka , też jak zwykle, dowcipna, pomysłowa i sympatyczna. Ogólnie dobrze ŻYCZĘ LUDZIOM PŁCI OBOJGA na co dzień, ale nie mam nic przeciwko dniom świątecznym - zawsze jakieś urozmaicenie życia - byle z sensem i radością !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dobrze wszystkim życzę. I dziękuję:)

      Usuń
  15. Pozostanę jednakowoż przy ,,tradycyjnym'' Dniu Chłopaka - 30 wrzesnia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Heh, a ja zupełnie zapomniałam... Ale na szczęście się zreflektowałam, choć małżon zdziwiony był nieco. No nie obchodzi on!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i przeoczyłam tych Męczenników ;) Oj ja niedobra nie życzyłam najlepszego znajomym panom...będę się w piekle smażyć i nie będę żłopać hektolitrów porannej rosy :)))

    PeeS: Wolę kawę ;) Białą :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle innych dni ze nie ma się czym przejmować. Zwłaszcza męczennikami;D

      Usuń
  18. każdemu się należy, też się w sobotę podłączyłam;-) i ogólnie każdy powód do świętowania jest dobry;-) a tu czarno na białym, więc też się dołożę, żeby nie było, że znieczulica czy cóś;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skąd! Jaka tam znieczulica. Ani nic innego:D

      Usuń
  19. Phi, zaledwie 40 ich było... A tych kobiet, co się spaliły żywcem i od nich się wziął Dzień Kobiet, to było chyba ze 100. Nigdy nam nie dorównają.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś specjalnie nie obchodziłam ani jednego, ani drugiego święta w tym roku :)
    Ale panów oczywiście też lubię i trzeba ich też czasem uhonorować!
    Więc ich zdrówko - chociaż z opóźnieniem i herbatką owocową :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz