Wiuuuuuuuuuuu!

Jedziemy sobie. W świat. Niezbyt odległy. Ledwie kilka godzin po krajowych drogach. Damy radę! Wszak my w bojach zaprawieni.
A skoro;
- walizki spakowane (ciekawe czego zapomniałam;)
- kanapki zrobione,
- kocyki, podusie i inne akcesoria na nocne podróże czekają w aucie.
- roślinność domowa podlana,
- kuweta ogarnięta,
- mieszkanie też jako tako,
- alarm zaraz załączę,
- psa typu Wena pod pachę
- i wiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Jutro rano powiem dzień dobry górom i pani u której wynajęliśmy kwaterę.

Komu w drogę temu szerokości, przyczepności i bak do pełna! 



PeeS. I wcale się nie zarzekam że przez tydzień nie zajrzę !

Komentarze

  1. Pięknej pogody, spokoju i szerokiej drogi!

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęśliwej podróży, bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bawcie się dobrze. Pozdrówcie góry :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a dlaczego Ty zawsze wybierasz góry daleko od mła?

    OdpowiedzUsuń
  5. zatem wesoło odpoczywajcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wiuuu i ziuuu... szerokiej drogi i udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie i na Ciebie przyszedł czas:))) Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnych wypraw i sterty fotek z tras...

    OdpowiedzUsuń
  9. No, nareszcie ten urlop - niech będzie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Góry we wrześniu są najpiękniejsze.
    A przy okazji które to góry?
    Pogody i życzliwości gospodarzy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. góry, teraz...kiedy tam już ludzi mniej...pięknie

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałego wypoczynku i miłych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpoczywaj i uważaj na misie, nuekoniecznie te puchate:))

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszcze Wam tych gor...ech:)) dobrego wypoczynku:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknej pogody i spokojnej drogi!!! -"wte i wewte"( -nie poprawiać! ja wiem,że się pisze inaczej;))

    OdpowiedzUsuń
  16. będzie pięknie!!!! bo w górach jest pięknie!!!

    a ja wróciłam, i jestem w dole, tfu,rowie..mariańskim.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie zaglądałam przez dwa tygodnie i przeżyłam, o!

    OdpowiedzUsuń
  18. :))No to pogodę macie:)))Życzę dobrej zabawy i wielu, wielu pozytywnych wrażeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. życzę wspaniałęgo odpoczynku
    pozdrawiam
    j

    OdpowiedzUsuń
  20. Zolzik na wywczasach!!!!
    Super!!!
    Wypoczywaj i wracaj pelna wrazen, ktorymi sie oczywiscie z nami podzielisz:))

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja właśnie niedawno wróciłam. Może nawet minęłyśmy się gdzieś na trasie. Odpoczywaj i wracaj zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo górskiej przestrzeni na szczytach..:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz