Koniec! I kropka!



Zgubiłam miesiąc życia.
A dziś jest pierwszy dzień mojego nowego życia. Nigdy nie będzie już tak jak kiedyś. Będzie normalnie tylko, że inaczej.
Zgubiłam miesiąc życia.
Wszystko dlatego, że nie umiem, nie potrafię i nie chcę godzić się na wszystko. Na kłamstwa, niedomówienia, brak zaufania.
Zgubiłam miesiąc życia.
Kiedyś zapomnę, że czułam wtedy wyjątkowo podle. Nikt nie był ode mnie głupszy, grubszy, brzydszy
i ... starszy
Zgubiłam miesiąc życia.
Nie szukam go jednak.  Wręcz przeciwnie. Niech idzie w diabły i nie wraca.
Najbardziej chciałabym żeby go nigdy nie było. I bardzo, bardzo, bardzo, bardzo... żałuję, że nie umiem się tak zupełnie zresetować.
Zgubiłam miesiąc życia.
I jeśli czegoś żałuję to tylko tych 30 dni które przepadły. Życie jest zbyt krótkie, żeby je lekką ręką rozdawać każdemu kto nas skrzywdzi.
Żeby się rozczulać nad każdą blond ścieką do podłogi...
Teraz JA!
Koniec! I kropka!

Komentarze

  1. obecnie, kiedy czas to, towar z najwyższej półki, zgubić 30dni, i to jak piszesz na nic przyjemnego, faktycznie może wkur..... ale podoba mi się "teraz JA! Koniec! kropka!"..też czasem żałuje że nie można się zresetować, chociaż z drugiej strony brak resetu pozwala nam pamiętać, żeby następnym razem nie dać się wydy...ać.. buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wiem na temat straconych dni czy lat, które jednak można wykorzystać aby ich znowu nie stracić. Chaos życia niestety nam tego nie zapewnia mimo usilnych starań i zmagań. Ważne aby iść dalej, nie stać w miejscu taplając się w kałuży niedawno rozlanej. pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo niepokojąco. Musiałaś wiele przejść. Masz rację, czas iść do przodu. Trzymaj się i walcz ;-) Lepiej sie wkurzyć niż płakać. To daje siłę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko taka moja mikro apokalipsa, która na dzieje ludzkości nie ma nijakiego wpływu:)

      Usuń
  4. I dobrze!!!
    Masz rację, życie jest za krótkie, żeby je roztrwaniać, ale powiem Ci, że zza tego tekstu przemawia świadoma swojej wartości mądra kobieta.
    I to mnie cieszy!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paradoksalnie to właśnie moja wiara w siebie dostała po tyłku...:)

      Usuń
  5. No cieszę się, że teraz Ty
    Nareszcie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Najwyższy czas na "nareszcie";)

      Usuń
  6. Oj ktos sie Zolzikowi mocno narazil! Ale skoro dzieki temu doszlas do konkluzji zawartej w ostatnim zdaniu, to warto bylo stracic te 30 dni. W koncu to albo AZ 30 dni, albo TYLKO 30 dni. Moim zdaniem przeznaczone na odnalezienie siebie kwalifikuje je do TYLKO:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wszystko jest...po coś. Nie żałuj bo to nie były stracone dni....one były po to byś wreszcie powiedziała koniec i tez ja:-))
    Tylko bardzo proszę by teraz było to ja!!!!

    Pozdrawiam

    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo, jak mawiał Kubuś Fatalista, wszystko jest zapisane na górze;)

      Usuń
  8. Tak - TERAZ TY !!!!! nie zapominaj i trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuszne podejście! Mamy tylko jedno życie, zdrowy egoizm się opłaca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim czasie przeszłam intensywne szkolenie z egoizmu;)

      Usuń
  10. No i gdzieś znikł mój komentarz...

    odezwij się do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kopniaki od losu nauczyłam się sie przerabiać na pozytywy ,była to długa i ciężka nauka,ale w końcu nawet raka, przerobiłam na plus.
    Tak ,właśnie tak My jesteśmy równie ważni,jak Inni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Cię czytać,chociaż komentuje pierwszy raz

      Usuń
    2. Masz rację. Tyle, że do tego trzeba czasu:)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuję, że się odezwałaś:)

      Usuń
  12. "Nikt nie był ode mnie głupszy, grubszy, brzydszy i ... starszy"
    Oesu...ależ znajome (z kiedyś-tam) uczucie...
    Ściskam cieplutko i mam nadzieję, że na Twoim niebie już słonko się pokazuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. egoizm jest nam potrzebny!i koniec!!!

    inaczej własnie gubimy..dni,lata...

    cmok!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoła egoizmu- chyba czyjegoś względem Ciebie. A potrafisz odwrócić sytuację? Pewnie tak, skoro piszesz - Teraz JA:)
    Czasem dobrze robi na podniesienie własnego wizerunku zdrowy odwet. Czasem, bo często nie warto taplać się w błocie:) Tak, jak mówi Star- 30 dni bolesne, stracone, ale to TYLKO 30 dni. Teraz całe długie dla Ciebie bez takich .... na drodze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwet nie wchodzi w grę. W takim błotku ani mi się śni babrać. Może dlatego że wiem jak to boli...?

      Usuń
  15. powiedz, że będzie lepiej... proszę powiedz...

    OdpowiedzUsuń
  16. 30. dni za lepsze samopoczucie, to nie jest jakaś wygórowana cena. Życie powodzenia w erze "teraz JA!"

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie napiszę nic odkrywczego, dobrze że tylko 30 dni, ja kilka lat temu może dwadzieścia zgubiłam trzy miesiące, najgorsze w moim życiu, za to najwięcej mnie nauczyły, i później gdy znowu zakręciło się przy mnie umiała sobie poradzić, wszystko dzieje się po coś, wierze w to bardzo, pozdrawiam i cieszę się, że teraz tylko TY!
    j

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje 30 tez nie poszło na marne:)

      Usuń
  18. 183. Mi kiedyś tyle zginęło...

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgubić dni, a nawet lata z życia można na wiele sposobów. Ufam, że powód nie był z tych najtragiczniejszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtragiczniejsze jest to co nas spotyka w danej chwili:(

      Usuń
  20. Ufff, nawet nie wiesz jak mi ulżyło, że wróciłaś. Brakowało mi ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Co u Ciebie Zołzo? Dawno Cię nie było. Wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zmarnowałam ponad 20. Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  23. No i co? Codziennie nic
    A gdyby? A jednak? A trochę?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zołza! Mój wczorajszy wpis jest kierowany w dużym stopniu do ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz