Jedenaste, nie używaj wyrazów!

No i skończyło się.  Sponsorowanie... teraz muszę za darmochę pisać
To za karę napiszę o Makumbie.

Mój prywatny Makumba miał na imię Aszraf. Po Aszrafie następowało jeszcze kilka imion, których nawet nie starałam się zapamiętać. Litania kończyła się standardowo czyli Mahometem.
Makumba przyturlał się jakoś tak zupełnie przypadkowo, na trzecim roku studiów i pałętał się pewnie z rok. Łaził za mną z rozmówkami polsko arabskimi i kazał czytać. To co po polsku mogłam przeczytać, a znaczki niech sobie sam rozszyfrowuje. Nie dość, że jakimiś hieroglifami to jeszcze od d...y strony się trzeba było do tego zabierać. Aszraf kilku imion Mahomet, nie przyjmował do wiadomości odmowy. Pewnie dlatego, że był bardzo pewny siebie, oraz swojego osobistego uroku. Ponadto nie do końca rozumiał co do niego mówię.
Robienie go w łosła było więc dziecinnie łatwe. ...

Zapragnął kiedyś, Makumba nauczyć się podwórkowego polskiego. Trochę już umiał, ale chciał więcej. No ambitny był, po prostu. No to mu pomogłam. Powiedzmy, że ćwiczyłam pedagogiczny talent...
- Największe nasze przekleństwo to Alleluja - powiedziałam. Uwierzył. 
- Następne, równie obraźliwe i mocne to Hosanna. Też uwierzył (naiwniak;)
Nie wiem w jakich okolicznościach używał świeżo nabytej wiedzy... ale  wyobraźnia podpowiada mi taką na przykład scenkę.....
Aszraf itd Mahomet jadąc po polskich dróżkach złapał gumę...
- No nie! Hosanna! Kapeć.
- A zapas też dziurawy ! Alleluja!
cdn...

Komentarze

  1. A mnie dziś wcięło kluczyki od auta! Hosanna!!! Alleluja!! ......mać!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A dobrze mu tak mahometowi jednemu. Jak nie zna znaczenia słowa "nie" lub "poszedł won" to niech ma. Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anno, Droga ... solidaryzuje się...Jasna Biedronka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nika, "won" to on akurat rozumiał doskonale... (ktoś go musiał wcześniej dokształcać) ... tyle, że do wiadomości nie przyjmował;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miał się ten Makumba z Tobą;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie tak wrabiać niewinnego Makumbę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy ładnie... ale jakoś się tego nie wstydzę. Powinnam?;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz