Pokonkursowo... i konkursowo!

Nika!
Słowo sie rzekło... Kobyłka (z rzędem ) u płotu!
Odbiór własny!




Fundatorem nagrody jest osoba prywatna, która zastrzegła sobie anonimowość.



A teraz ogłaszam konkurs następny.
Proszę rozszyfrować co to znaczy:
Izoker od zolu do pucu a nie tyko gipsdyki.

Do wygrania super atrakcyjna nagroda.
Piesza wycieczka do trójmiasta(Kukinka, Kukinia, Rusowo)
Sponsor Główny Sołtys Wsi Nadmorskiej
Patroni medialni:
- portal www.różowy-berecik-z-antenką.com.pl
- Wydawnictwo ZołzaPress
- Lokalna telewizja Od ASa Do Sasa

Na prawidłowe odpowiedzi czekam do Środy 09.09.09 do godziny 09.09.

Komentarze

  1. Będziesz przewodnikiem na tej wycieczce? To poszukam w słowniku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomacham białą chusteczką...;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikar od żalu do puczu a nie tylko w gipsie grdyki....
    No wiem, trochę bez sensu, ale się przymierzam.
    iw

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow:) mam konika:) To już nie będę w drugim konkursie brać udziału.Ciągle tylko wygrywać i wygrywać ...nie chcę mi się. Chociaż zadanie bardzo mi podchodzące, z racji treści o tematyce jakby budowlanej hehe.cmokam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam rozumiec, ze rezygnujesz z TAKIEJ nagrody???...niewiarygodne;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. za nic bym nie zrezygnowała...ale udaję ,bo za chiny lodowe nie mogę skojarzyć co to izoker... jasny gwint.:)żeś zagwozdkę zadała:) zołzo zołzowato:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że ja się poddaję...
    Ale mam jeszcze jedno pytanie do przyjaciela, więc może sprobuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Farba olejna od podłogi do sufitu a nie tylko do połowy, jak kiedyś lamperie. :)))) Pozdrawiam KOALA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz