O płciach...


Tak sobie myślę, być może całkiem naiwnie, że mój anioł stróż to raczej jest płci męskiej.  Baba to by psychicznie nie wytrzymała. To znaczy anioł-baba. Bo do mnie to trzeba cierpliwości, że olaboga. Albo jeszcze większej. I jeszcze  takiej męskiej, olewatorskiej siły spokoju. 
Bo jak ja mam pomysł, szalony jakiś, to oczywiście natychmiast z fazy myślenia  „ nad” przechodzę do realizacji "go". Baba dostała by palpitacji serca, pióra ze skrzydeł by rwała, że co niby ta wariatka wyczynia, że to się nawet w anielskiej głowie nie mieści, że jak ona będzie wyglądać, bo że sobie tyłek stłucze, albo przynajmniej guza nabije to pewne.  I by rozpaczą swoją czarno-anielską w kratkę, każdy mój durny pomysł hamowała…
 A facet ze spokojem poczeka, pójdzie sobie na papieroska. Aż mi przejdzie szaleństwo i zdrowy rozsadek się uaktywni…
W najgorszym wypadku plaster na posiniaczona dumę  przyklei, żebym nie wyła za mocno nad nędznym żywotem i już…
Siniaki na dumie z czasem zbledną... a wspomnienia pozostaną. I będą równie barwne i kolorowe jak ów siniak.

Mam za to paskudne podejrzenie że budzik , jest rodzaju żeńskiego.  Budzik jest wredna i zazdrosna…
Ledwie mi się coś zacznie śnić przyjemnego ten (ta ) zaczyna swoje łubudubu i po herbacie…
Że gramatyka mówi inaczej? To dla zmyły....

Komentarze

  1. No cóż, ponoć szaleńcy i wariaci są szczęśliwsi, więc dobrze nam tak.
    A z tym budzikiem - chyba masz racje. Mój(a) brzęczy rano jak teściowa.
    Brrrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Aniół Cieć też bez watpienia charakterologicznie męski. Ale włos długi, kręcony posiada ,oczęta wielkie i piekne liczko. Więc pewności płciowej nie mam ,bo pod szatę powłuczystą to mu nie zaglądam:)buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Zołzo Droga,
    Zacznę od tego, że dla mnie synonimem spokoju i rozumu jednak pozostają kobiety.
    W moim otoczeniu mam mnóstwo fantastycznych BAB, a tylko niewielu równie fantastycznych FACETÓW.
    Chociaż prawdę jest, że facet potrzebuje czasu na papieroska, podczas którego po prostu czeka, aż kobiecie przejdzie chęć do zrobienia tego, co akurat zrobić postanowiła...
    Pozdrawiam bardzo serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia...
    Teorie szczęścia są różne... Niektórzy twierdza, że szczęście to brak nieszczęść:)
    Nika...
    Ty? A ty go widziałaś? Bo mnie ten twój cieć to taką jedna przypomina;))))))
    Iw...
    ...a ja wole facetów:) Są bardziej konkretni. Oraz zdecydowani:))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano widziałam:)We śnie:) Jak Tobie taką jedna przypomina to siem znaczy ,że to Anielica jest? rily? przy najblizszej okazji jednak zajrzę temu Aniołu pod kieckę.:) mła:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz