Wieczorowa piżamka

Dostałam wczoraj prezent. Wcale nie z okazji braku okazji, tylko na urodziny. I zaznaczam, że wcale nie była to trumna, ani wieczne pióro, którym miałabym podpisać testament. Ten prezent to śliczna piżamka w różowe słonie. Słonie z trąbami do góry - bo tylko takie się liczą. Podobno. W związku z piżamką, oraz czasem urodzin rzecz jasna, przypomniała mi się pewna historyjka, która to zdarzyła się dawno dawno temu, kiedy byłam piękna, młoda i niecałowana... Chociaż ... nie to niecałowana, to chyba powinnam jednak wydeleytować;)

Praktyki studenckie po pierwszym roku studiów miałam w przedszkolu. Do tegoż przybytku uczęszczał mój ulubiony przedszkolak (wówczas ulubiony, bo teraz to zdecydowanie mój syn bije go na głowę) niejaki Arnold W.
Arnoldzik był zakochany we mnie po czubki odstających uszu i za nic nie mógł się rozstać, jak już przychodziła pora odbieranek. Tym razem jednak, to ja musiałam wyjść wcześniej,....
 - Arnold - mówię do kleszcza, który przypiął sie do mojej nogi i za nic nie chciał puścić- Musze iść, jadę do Warszawy i zaraz spóźnię się na pociąg.
- Do Warszawy? - zainteresował się nagle i o dziwo puścił - Ja też jadę do Warszawy . Dzisiaj. Z mamą.
- O! No widzisz. To może się tam spotkamy? - no normalnie zaproponowałam facetowi randkę. Co z tego, że nieletniemu? W papierach stało, że płeć męska wczesnoprzedszkolna.
- Pewnie! - ucieszył się wyraźnie.
- To gdzie się spotkamy? Bo nie wiem jak mam się ubrać. Wieczorowo, czy normalnie...
Młody zamyślił się, a pochwili wypalił;
- Może być wieczorowo. Ja też wezmę piżamę.....

Komentarze

  1. Jaki słodki! Weźmie piżamkę:-) Chciałabym zobaczyć Twoją minę jak to usłyszałaś! Albo lepiej...nie wiem ile to lat temu, ale zastanawiam się co też za ziółko z niego wyrosło...

    Mycha

    OdpowiedzUsuń
  2. Mycha... wiesz, właśnie sobie pomyślałam, że też chciałabym zobaczyć co też teraz dzieje się z Arnoldem. był niebanalnym dzieckiem. Teraz jest pewnie niebanalnym dorosłym mężczyzną;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślał co by tu napisać? Dziwne wczoraj zaglądał o 2.00 i nic nie było a teraz jest jak gdyby nigdy nic. Czary jakieś i jeszcze różowe pidżamki w słoniki, no może i w żyrafy, a Arnolda to jednego znał i w końcu gubernatorem został, cwaniaczek :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny Ptak... Oraju... Chyba mu na oczy padło. Niemożliwe, żeby to lisek z Firefoxa tak narozrabiał - pomyślała - i poszła sobie. Na spacer;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Okrutnie słodki był Arnoldzik.Ja znałam takiego rozgarniętego trzylatka, który mi uwodził moja 13-
    letnią córkę, a myśmy pękali ze śmiechu. I też się zastanawiam , co z tego małego uwodziciela wyrosło.Do tego miał śliczną buzkę i rzęsy niczym żyrafa.Jeśli mu została uroda i takie gadane, to pewnie nie jedna sobie popłakała z jego powodu.
    Miłego, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No prosze, grunt to miec powodzenie i nie wazne ile lat ma plec przeciwna, wazne ze sie czlowiekiem interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat ,sto lat:)Słodkiego i szczęśliwego życia:) cmoki na okoliczność i bez okazji też:)mła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anabell... O ile sobie przypominam Arnoldzika, a pamięć już nie ta, to był wypisz wymaluj podobny do tego waszego uwodziciela;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stardust...
    Prawda? Ale ty i tak jako podwójna laseczka masz lepiej;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nikuś...
    Zapomniałaś dodać SZALONEGO;)))) Dzięki bardzo, dobra kobitko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat, Sto lat.
    Tak urodzinowo i wieczorowo u ciebie się zrobiło. Ciekawe jakie obrazki miał Arnoldzik na swojej piżamce?!

    OdpowiedzUsuń
  12. However, the spokesperson further clarified that the Galaxy
    S4 in the UK will be available with a 1. Year 2013 is essentially seen as the year that Smartphone will
    not only get an improvement on their processors but their display
    will also be given a much needed boost in terms of size and higher resolution with improved pixel per inch.
    Leaving the Wi-Fi option turned on will very quickly drain the battery on the
    Galaxy S.

    My website - samsung galaxy s4

    OdpowiedzUsuń
  13. Simply click on the program that you want to watch and go directly to the channel it's playing on. All 3 of the devices take care of high-definition streaming video, although the XD is the most reasonably priced with 1080p capability. Air - Play will also be coming quickly on Airplay-enabled speakers and stereo methods.

    Look into my weblog: roku reviews

    OdpowiedzUsuń
  14. Yard - check for ant hills or evidence of moles and other insects that can damage your lawn.
    On the website or through the smartphone apps, you can view your energy usage and compare your usage to people in your geographic region or across the globe.
    The devices must be hooked to a power source and
    be connected to WI-FI for it to automatically back up.

    Look at my blog; nest learning thermostat

    OdpowiedzUsuń
  15. Is it an advantage or disadvantage to save
    everything on the web. Though fascination with this laptop has not
    died, but some gaping negatives have been highlighted.
    Chromebooks, made their debut in 2011 with some good promise.


    my web blog samsung chromebook reviews

    OdpowiedzUsuń
  16. Decide what you want in terms of features, processing power,
    memory and hard drive capacity, never forgetting graphics cards, size
    and quality of display and the weight and battery life.
    It consists of the 1GHz dual core processor with the RAM of 1GB, in order to operate most complicated and challenging applications.

    One of the first Black - Berry smartphones to feature Black - Berry OS 6, the Torch
    has been a breath of fresh air to the declining brand.



    Also visit my webpage: blackberry playbook

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz