Gwiazda


- Co robisz? - zapytała wczoraj drogą telefoniczną Osobista.
- Ryczę. A w przerwach siedzę w lodówce - odpowiedziałam zgodnie z prawdą.
- Będę za piętnaście minut. Wstawiaj wodę.
Akurat! Piętnaście minut to ona kluczyków do auta szuka. Potem musi poskomleć żeby mężunio wyskoczył z kapci i wyjechał z garażu, bo tyłem nie potrafi. A jeszcze szminka, fryzura. Będzie najwcześniej za godzinę.
Nie wiem jak to zrobiła, ale pojawiła się po kwadransie.
- Chodź! - powiedziała i wyciągnęła mnie na balkon.
Nie protestowałam, bo nie miałam siły. Ani ochoty.
- Patrz! - Osobista wydała kolejny rozkaz, kiedy już mnie opatuliła kocem - Pamiętasz?
Pokiwałam głową. Mówienie nie bardzo mi ostatnio wychodzi.
- No to wybieraj. Tę która ci się najbardziej podoba.
Długo gapiłam się w granatowe niebo. Wybrałam najładniejszą. Położona najbliżej innej najładniejszej, i w pobliżu tej jeszcze jednej równie pięknej, i bardzo blisko jeszcze kilku innych... Na tych gwiazdach mieszkają moi przyjaciele. Ci którzy odeszli.
- Lepiej?
- Lepiej.
- To zrób tej herbaty. Bo zimno.
Właśnie po to są przyjaciele. Żeby wyciągnąć w środku nocy na balkon i pomóc się otrząsnąć...

Źródła zdjęcia w sieci

Komentarze

  1. Właśnie, po to między innymi są...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego pamiętajmy o tych których już nie ma,i dbajmy o tych którzy wciąż przy nas są.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu...Dobrze że są:)

    Pieprzu...
    Masz rację. O przyjaźń trzeba dbać, pielęgnować jak delikatna roślinę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wierzę ,że Ci ukochani co odeszli żyją.Nie tyle w gwiazdach ile w naszej pamięci ,w nas głęboko.Stale czuję obecność mego Tatki przy mnie.No nie rycz już zołziczko:)przytulam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buziak wielki dla Osobistej. za to, ze jak trzeba to i tyłem wyjedzie i szminkę odpuści, żeby BYĆ przy Tobie.
    P.S. I zamknij już tę lodówkę. Odchudzamy się!

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzieś tam są...tylko nie tu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nika...
    Nie ryczę. Wracam...:))))

    Mira...
    Prawdziwych przyjaciół poznaje się właśnie w w takich sytuacjach.
    PeeS. Lodówka zamknięta!

    Emma...
    Są w pamięci. I tego się trzymajmy:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzisz... ja nie mam siły, żeby dopatrzyć się pozytywów. Chociaż wiem, że są...

    OdpowiedzUsuń
  9. Maura, dopatrzysz się, jak nie dziś to jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie od razu przyszła na myśl Blanka, z wpychanymi gwiazdami w brzuch, a może przyjaciele odradzają się w innych ludziach?

    W każdym razie, szukam ich w oczach innych ludzi... w słowach, obrazach, muzyce.

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  11. Margo, to jest bardzo słuszna koncepcja!(nie mylić z antykoncepcją)
    Buziak zwrotny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ból w końcu mija, zostają wspomnienia dobrych chwil... Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  13. :) pozazdrościć.... :)

    ciumasy

    OdpowiedzUsuń
  14. w ciągu 1,5 roku odeszły bardzo mi bliskie 4 osoby. Los potrafi być okrutny.. :( Lekarstwem na smutek jest czas, mi jeszcze go trzeba..

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak...przyjaciele to cenne Skarby. Dbajmy o nich!
    A ból towarzyszący odejściu bliskiej osoby jest mi znany... aż za bardzo.
    Euforka ma rację. Czas pomaga, ale nigdy do końca nie leczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgaga...
    Zawsze staram się pamiętać tylko dobre chwile:)

    Rybiooka...
    owszem:)))

    Euforka...
    Wiem, że to trudne, ale w końcu mija...:)

    Mała Mi...
    czas pozwala zapomnieć, a może raczej nie rozmyślać na okrągło...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. może nawet sama wyjechała z garażu;) w takich momentach poznajemy, ile jest wart człowiek. kiedy się spieszy tylko po to, żeby nas pocieszyć...

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdziwi przyjaciele to skarb... ze świecą ich szukać, a jak się już znajdzie to za żadne skarby nie stracić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lelevina...
    Ile warte jest słowo "przyjaźń" którym często rzucamy bez potrzeby...:)

    Alex...
    Skarby się jednak zdarzają... i to nie tylko w muzeach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. balkon, ulica, niebo - cokolwiek, ale ważne, że JEST Osobista, Osobisty... ważne, jak cholera

    OdpowiedzUsuń
  21. A jak tak sobie myślę że jak mnie kiedyś zabraknie, to chciałabym żeby ktoś chociaż mnie ciepło wspomniał. To musiał być wspaniały człowiek. Masz wspaniałą przyjaciółkę.
    Przytulam mocno i buziakuję cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. W sytuacjach trudnych przekonujemy się jak bardzo jesteśmy dla kogoś ważni. I kto jest gotów wejść dla nas oknem, jeśli mu drzwi przed nosem zatrzasną..
    Uśmiecham się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale która to? która? mogę sobie wybrac obok?

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzeba pamiętać bo póki pamiętamy to ciągle żyją... w naszych umysłach i to jest ważne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Nivejko kochana, to już moje kolejne podejście do tego posta. Wobec takich doświadczeń trudno znaleźć słowa. Napiszę jedynie: jestem. Czytam i jestem z Tobą. Moja Tatianka powiedziałaby na pewno: "Nie martw się, szystko będzie dobze".

    OdpowiedzUsuń
  26. Holden...
    Osobista, osobisty czy jakkolwiek ich nazwiemy są najważniejsi:)

    Gosiu...
    Mam po prostu szczęście:)

    Ida...
    O tak! Prawdziwi przyjaciel tak właśnie robią:)

    Beata...
    :))))

    Czarny ...
    Dlatego pamiętam :)

    Jolanta...
    Tatianka to mądra dziewczynka...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ściskam mocno! Bo i co mogę więcej...

    OdpowiedzUsuń
  28. mieć kogoś z kim można się bez słów gapić w niebo...

    OdpowiedzUsuń
  29. a wiesz, my sobie tu tak siedzimy, placzemy i tesknimy wgapieni wlasnie w niebo, a oni tam na tych gwiazdach to tylko z imprezy na impreze...
    .......trudno nie wierzyc w nic.........
    Trzymaj sie Nivejko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiem co czujesz...
    Trzymaj się tych gwiazd.

    Buziaki :)*

    Kobieta-po-30.

    OdpowiedzUsuń
  31. Umarli promieniują. Wciąż nie wiem czemu, ale tak jest. Dużo w tym miłości, ciepła, przyjaźni, same dobre rzeczy, plus to, co mamy - albo raczej - co nas przepełnia - to łagodne światło. Nie można się nie uśmiechnąć, gdy dostrzegasz podobieństwo między sobą a robaczkiem świętojańskim.

    — Jonathan Carroll
    Dziecko na niebie

    Tak mi tu pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  32. Doskonale pasuje Beato. Dzięki:))))

    OdpowiedzUsuń
  33. If some one desires expert view on the topic of running a blog
    then i advise him/her to go to see this website, Keep up the pleasant job.
    twiger.jp, http://congress-party.
    com/profile/SonuflihS

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz