Mobilki

Dżipies, CB-radio i zestaw głośnomówiący. Full wypas, czyli nowoczesność w domu i w samochodzie.

Jadę sobie, sprawy miejskie załatwiać. Po drodze, raczej się do CB-owców nie odzywam. Po prostu słucham i wiem. Gdzie Misiaki z suszarką, gdzie śmietnik, korek na drodze albo inna zawalidroga.
Zwykle, będąc w mieście wyłączam ustrojstwo, bo za dużo tego słychać. Wczoraj mi się zapomniało wzięło, albo nie chciało?
- Mobilki, Mobilki - usłyszałam  - Ja tu przejazdem jestem. Nie znam miasta zupełnie, a szukam jakieś sprawdzonej agencji.
Reakcja kolegów "Mobilków" była natychmiastowa. Wszak solidarność posiadaczy radyjek zobowiązuje. Nie można zostawić kumpla w potrzebie.
W eter poszły adresy łącznie z opisami co, gdzie i za ile.
Tyle koledzy.
Odezwała się też koleżanka. Mobilka. W jej głosie wyraźnie słychać było nutę solidarności jajników...
- Do DOMU! - wydarła się.

Wniosek: podróże kształcą. Teraz i ja mogę służyć adresami.

- Mobilki, Mobilki, jak ścieżka w kierunku Wsi Nadmorskiej?

Źródło zdjęcia w sieci

Komentarze

  1. Tym razem mnie się zdarzyło opluć monitor z powodu samicy-Mobilki....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem mega-fanką słuchania cb radia. To jest poezja wprost!
    :)))))
    szerokości, przyczepności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgaga...
    No, kobita doświadczona, niejedno widocznie w CB słyszała:D

    Maura...
    Podziękował:D

    Margo...
    Mega uśmiech :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. He he he...
    Nie wiem jak na Wieś Nadmorską, ja pomykam w kierunku Spania:)

    Dobrej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to fajnie ze śmiechem zacząć dzień-dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. O, proszę... Nawet nie wiedziałem ile tracę, bo ja niemobilny jestem. Ino rower na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mobilki Mobilki hehehehheee drogi do żony zapomniałem :P


    Powalasz mnie każdego dnia - dzieęuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby żona namierzyła pana Mobilka? :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja myślałam, że to tylko na filmach kierowcy wielkich ciężarówek na długaśnej trasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak się składa, ze pracowałam długi czas w firmie transportowej - TIRY, długie trasy. Ciekawe, że jak któregoś z Panów Kierowców spytałam jak to jest i czy korzystają, to oczywiście ŻADEN!!! Nie muszą jak to powiadali jeszcze za to płacić. To kto, cholerka musi? Po co te grzybiarki po lasach porozstawiane?

    OdpowiedzUsuń
  11. no nie generalizujmy z tymi Tirowcami, ja akurat naocznym świadkiem byłam jak w szczerych polach otoczonych lasem, kierunek łeba.. pan z osobowego merca zauważywszy "grzybiarke" bleeeeee nakręcił prawie, że w miejscu i na grzyby.. i przylezie taki toto do domu;( a feeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihihih
    A może to jego żona była. Znalazła zgubę, drogę do domu przypomniała ...

    OdpowiedzUsuń
  13. a kusiło mnie, żeby sobie zainstalować! ale chyba lepiej zrezygnuję i pożyję w błogiej nieświadomości ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. taaaa żona, już widzę faceta z w takim tempie pędzącego do żony;-);-);-) ale oczywiście wszystko jest możliwe... nawet żona spacerująca poboczem lasu, no różne ludzie mają hobby;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak jest! Do domu ,ale to już! I żadnych przystanków po drodze.Bo Misiaki ponasyłamy ! buziak zołzik:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla wielu mężczyzn korzystanie z usług grzybiarki jest powodem do dumy. Istnieje mit, że kobiety tej profesji są niesamowicie doświadczone w tych sprawach, i zrobią ci takie rzeczy, że nie uwierzysz. Chyba, że już jesteś niewierzący:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podzielności uwagi gratuluję! Ja zamykam oczy, uszy, chwytam się kurczowo kierownicy i jadę..."Nie chcem ale muszem";)

    OdpowiedzUsuń
  18. Good day! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm definitely enjoying your blog and look forward to new
    posts. pod tym Adresem, http://asiaticresearch.
    org/index.php?document_srl=72972

    OdpowiedzUsuń
  19. All of these ranges happen to be really popular to achieve
    at your residence. Or at a minimum these establish is just
    not inclusive. Skim some contaminations on the
    precious water specific crazy shank was basically simmered by using and as a
    consequence launch some sort of cut yet Barley/lentil
    prepare.

    Feel free to surf to my blog :: egg and muffin toaster australia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz