Mistrz i Grafomanka (2)


Mistrzu odpisał czyli Mistrza i Grafomanki odsłona druga.



Subject: Fwd: Porady prawne i rozważania metafizyczne
Date: Fri, 30 Jun 2010 20:20:42 +0200
From: Mistrz
To: Grafomanka

Moja droga.
(droga w sensie jak najbardziej konwencjonalnym i sztampowo-obiegowym bez aluzji do ceny, wartości robocizny, kosztów – tak jawnych, jak i ukrytych, a także do stanu dróg w Polsce semantycznie się nie odnosząc).

Zgodnie z artykułem 92.31.G. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. z dnia 2 marca 2004 r.), działalność artystyczna jest zdefiniowana następująco:
Artystyczna i literacka działalność twórcza.
Podklasa ta obejmuje:...
cedeen jest tutaj;)

Komentarze

  1. skomplikowane, nader skomplikowane;( Artysta wraz z dobrodziejstwo jego rzeczy, to dla mnie prawdziwy artysta. Duzo latwiej wtedy zrozumiec auto_artyste:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz pod-klasa, pewnie bład w druku...miało być "pod czasopisma" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolera no... Albo popełniłam błąd zakładając bloga, albo wybrałam nieodpowiedni kod PKD... Tak, czy inaczej - coś spipcyłam...
    ;D
    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwa...
    ...O ile w ogóle artystę zrozumieć można;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beata...
    Czyżby Miszczu się pomylił?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akawarelia...
    Jeśli nawet coś "spipcyłaś" to co komu do tego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Listy artystyczne, że ho ho... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nivejko, pomylił się? e-tam, reka na klawiaturze sie omskła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dagmar...
    Mistrzowsko- grafomańskie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beata...
    Miszcz z pewnością doceni twoja wyrozumiałość;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz