Krzyżówka

Wcale nie muszę, ale bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo... chcę się pochwalić!
Czegoś takiego jeszcze nie było! w historii blogów. A jeśli nawet to nie dotyczyło mnie:)
To się nazywa; jazda bez trzymanki na ptaku marki indyk. A trzeba wam wiedzieć, że takie ptaszydło w sweterku w łowickie wzorki, hamburgerami karmione jest tylko jedno na świecie!

A zresztą zobaczcie sami... czym się chcę pochwalić:)
Rozwiążcie krzyżówkę i zróbcie to co Euzebiusz. Albo zlećcie komuś kto jeszcze tego nie zrobił:)

PeeS I co? Fajowe nie? :)

Komentarze

  1. Fajowe:) Już klikam esemesowo:)
    A tekst o śrubokręcie cudny, zwłaszcza wniosek końcowy:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-D

    G00436
    już wysłałam na nr 7122. Szkoda, że nie można wysłać 2 razy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ;D super. ode mnie też poleciał sms , pozdrawiam Zołzo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekst wręcz fantastyczny!
    Chyba bez szkła się nie obejdzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna krzyżówka. Są powody, żeby się puszyć, pusz się pusz! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do dziś głosu nie mogę wydobyć! Dobrze że paraliż nie przeszedł na ręce i mogę po klawiaturze śmigać. A puszę się tak, że mi nawet "puszap" niepotrzebny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja też się puszę. Jak Puszek-Okruszek :)
    A jak skończysz się puszyć, to właź do finału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz powody Voluś. Pusz się:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też Ci kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz