Wyróżnienie

Jeszcze się taki nie narodził co by nie lubił być doceniony. A jak podwójnie to już ho-ho-ho! Wielka , większa i największa radocha:)
Powyższy obrazek otrzymałam od  Majki  krakowskiej fotografki, od Stardust zamorskiej gwiazdy słowa pisanego i pikantnego i od Gosi - matki polki od Selera;) Dzięki dziewczyny.
Nie ma nic za darmo jednak. W zamian trzeba podporządkować się pewnym zasadom  towarzyszącym nagrodzie. Czyli:

* Podziękować osobie przyznającej nagrodę
* Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
* Umieścić na swym blogu odznaczenie.
* Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
* Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę

Nie mogę i nie chcę wybierać 10 blogów (nawet fakt, że w zaistniałej sytuacji mogłabym wybrać 30, ale i to mnie nie zadowala).
Dlatego bardzo proszę plisssssssss...
Baczność! Na prawo patrz!
Wzrokiem szukamy rubryczki "czytam" i "ściśle tajne"
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! (to były werble jakby co)
To są wszystkie blogi które czytam, lubię i odznaczam! Bierzcie i cieszcie się tą nagrodą wszyscy jako i ja się raduję! A kto z nami  nie wypije, niech żyje nam!
...a tym czasem wracam do stukania w klawisze (zgodnie z sugestią Star:)

Komentarze

  1. Gratulacje i o dziwo znalazłem siebie w "Czytam" a to już wiele, dzięki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Wspaniałe wyróżnienie. Ale... łamiesz jednak reguły;(
    Ja np. wiem, że na takie wyróżnienie nie zasłużyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny...
    Nie rozumiem zdziwienia. Odkąd mam bloga to Cię czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iva...
    No fakt. Powinnam przepisać listę blogów czytanych. Sorry;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ci się podoba czy nie, to i tak nagrodę dostaniesz:)
    Wytypowana zostałaś, zanim ktoś inny cię "typnął"
    Jak mi przykro ;)
    http://gosia-szg.blogspot.com/2011/01/marcin-zmiennym-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu:)
    Ależ podoba mi się. Nawet bardzo. Lubię być rozpieszczana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję gwieżdzie miejscowej i zamorskiej tyż :D
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zasłużenie!!! Gratuluję serdecznie.A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Magenta...
    Dziękuje w imieniu Gwiaz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pchełka...
    Te obrazek jest równiez dla ciebie, jako dla jednej z ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nivejko, nagrody nagrodami, a ja wiem swoje. Z nimi czy bez nich jesteś jedyna w swoim rodzaju. I brak czy też nadmiar nagród nie zmieni tego.

    :-))
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje najserdeczniejsze :)))!

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja se biorę! ale prosze w odcieni oliwki zielonej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogratulować! Zasłużyłaś to masz :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, ode mnie dodatkowo krakowski obwarzanek - świeży, dziś kupiony. Wygląda tak: O

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu...
    Każdy jest wyjątkowy. I jedyny w swoim rodzaju. Mocno w to wierzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Iw...
    I wzajemnie. Częstuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beata...
    Proszę bardzo; www.bezplatna.zmiana.koloru.com.pl
    Sama dobierz odcień;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anovi, Mira...
    Chciałam uprzejmie zauważyć że ta nagroda jest również dla WAS:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Volus...
    No dobra. Odchudzać się będę od jutra;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wznoszę toast za Twoją i Naszą nagrodę! Niech żyjemy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i za kielich chwytam - niech żyjemy MY.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulejszyn i siup w ten dziub :) Twoje zdrówko !!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz