Mamo! Wyróżniają nas!

Ferie to taki czas że mogę wszystko, muszę nic. I tak mi dobrze, że dobrze mi tak. Wszystkie problemy dnia codziennego wstawiłam do konta pod tytułem "Wracam za tydzień to się z wami rozprawie!"
- Czekajcie wy!
No i czekają...
Jedyne dylematy to takie;
- wstać już czy może jeszcze się poprzeciągać leniwie,
- przebrać się czy wypić kawę w szlafroku,
- z Krzysiem iść do damskiej czy do męskiej toalety...
- teraz czy po powrocie? Podziękować Pchełce za wyróżnienie....

TERAZ! - wrzasnął wewnętrzny głos lekko zakatarzony.
W takim razie teraz:)
Dziękuję Pchełce, autorce niezwykłego bloga, za cudne wyróżnienie, które wygląda tak...


Zasady...
U Pchełki są po angielsku. Niby wszystko jasne (na tyle znam język żeby to zrozumieć), ale dla jasności wrzuciłam w tłumacza Google. I stała się ciemność. To szalenie podnosi samoocenę. Wystarczy poprosić Google o tłumaczenie prostego tekstu i już się człowiek cieszy, że jest ktoś kto język zna gorzej...;)
Nie chcę was pozbawić dobrej zabawy więc wzorem Pchełki, podaję w oryginale:
1.) Thank and link back to the blog that gave you your award
2.) Share seven things about yourself.
3.) Award 5 recently discovered great bloggers.
4.) Contact the bloggers to let them know you've given them an award.

Tradycyjnie nagrodę przekazuję w godne ręce autorów moich najsambardziej ulubionych blogów:)
A siedem rzeczy? Ludzie! Przecież wy i tak wszystko o mnie wiecie!
Pozdrawiam z mroźnych Siedlec:)

Komentarze

  1. Gratulacje! :)) I miłego wypoczynku.
    Też lekko zakatarzona: iw

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje i milego leniuchowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) buziak kochana..alee poszłaś na skróty :))... doceniam..na wyjeździe..z katarem..dawaj jednak '7'-kę..Serdeczności przesyłam..

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Hehe, Nivejko, załóż osobnego bloga z tablica nagród :D Tak jak niektórzy ulubione blogi sobie umieszczaja ;)

    Piękna galeria będzie. Pozdrawiam cytrynowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z całego serca! Każda nagroda się Tobie należy!!!
    Połechtana mile po ego powinnaś być niezwykle uskrzydlona i tworzyć, tworzyć, tworzyć - czyli jak Ty to mówisz (a mnie się to ogromnie podoba) -i zmyślać!
    Zatem wypoczywaj wygodnie wraz z Krzysiem i przgotuj nam następne zmyślanki:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pośpiechu buźka w inną stronę mi wyszła.
    Miało być tak:)))
    .

    OdpowiedzUsuń
  7. To wszystkiego najlepszego. Lekko krwawiący z nosa Voluś.
    Bazinga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasłuzyłaś! Nie tylko od Pchełki, ale ona akurat dokonała dzieła wyróżnienia:) Miłego feriowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sobie miałam zaserwować translacyjną terapię śmiechem, kiedy przed ostatnią kropką ujrzałam nazwę miasta na S. Wścibska będę jak zapytam dlaczego z Siedlec? No bo wiesz ... ja też w Krakowie nie od zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. No i widzisz! Z wrażenia nie pogratulowałam zieloniuśkiego wyróżnienia, co niniejszym już czynię. Ukłon!
    (to poprzednie to ja Jarząbek, literóweczka nieładna...a jeszcze nic dziś nie piłam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Klapa, rąsia, buźka, goździk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję!
    Bazinga!;)
    PeeS. Mira ja też we Wsi Nadmorskiej od niedawna. Czyżbyśmy były ziomalkami?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję serdecznie i pozdrawiam leniwie...również z łóżeczka tylko obłożona kotami :D. I nawet nie zamierzam się przebierać :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) i odpoczywaj, odpoczywaj i bez kataru się zamelduj ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A z lewej strony scenek czeka jeszcze "Słoneczne wyróżnienie" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zołzo Ty! Na to wygląda, tylko ja trochę wcześniej wypuściłam się w świat. Jeszcze było gdzie parkować i lewoskręty szły łatwiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz