Miłego

Zimnoooooooooo! A jutro ma być jeszcze gorzej. Podobno. Bo z tego co wyczytałam w pasku informacyjnym na TVN Meteo to; "od 7 stopni na wybrzeżu gdańskim do 16 na Podkarpaciu. Przelotne opady, wiatr zmienny i porywisty. Poza tym dość pogodnie"
Katalizator w postaci zwrotu "dość pogodnie" niestety nie rozgrzeje stada turystycznej braci która zwabiona obietnica majowego słońca tłumnie przybyła do nadmorskich wsi i miasteczek.

Mimo wszystko, mimo złosliwości aury i braku czegoś co wydaje się wam niezbędne... miłego weekendu! I niech flagi nie wyłopoczą się Wam na wietrze:)

Komentarze

  1. Szlag z pogoda, TY wygladasz kwitnaco i tak slonecznie, ze powinno wystarczyc nawet tabunom turistas:)))
    Nieskromnie sie upomne o nastepny odcinek Pary mieszanej... co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków dziś sie topił smołą by potem zostać rzęsiście oblany strugą- no tak przecież na jutro wycieczkę zaplanowałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli jest sprawiedliwosc na tym swiecie!! a co to tylko mi ma byc zimno i wietrznie;)
    wazne,ze humory dopisuja!:) a korale CUDOWNE masz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. miłego mimo wszystko:)

    ..a pisałam juz że nad Bałtykiem to mogłabym nawet fruwać w najsilniejszych porywach wiatru i moknąć i marznąć ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas w miarę ciepło,flaga łopoce,słońce świeci:))

    a jutro do pracy!ha! na całe dwie i pół godziny niewiadomopoco!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie chmury, szaro buro, kijowo - idę spać ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. No ba, przeca nie może być ładnie w długi weekend ;)
    Pozdrawiam z równie wietrznego Trójmiasta, troszkę większej wsi nadmorskiej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie również miłego! Co tam pogoda, zawsze jakaś jest :) U mnie raz kropi, raz świeci słońce, ogólnie dosyć ponuro. Ale kwitnie magnolia, bez, zielenią się drzewa, ptaki śpiewają. Jest cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u nos juz 3 dni Wiatr dmucho i se popaduje .A bolo juz tak pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wam pogoda nie straszna, a Ty nawet rozpięta:) U mnie byś zmarzła, mimo, że bliżej południa!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wszelkie zimna najlepszy jest kominek, szklaneczka i kilku wypróbowanych przyjaciół.
    Może też być odpowiednie ubranie.
    Za oknem mam słońce, czasem przemknie delikatny barankowy obłoczek, ale zimno jest pierońskie.
    Mnie to wszystko jakby nie dotyczy, bom sobie grypkę ładną wyhodowała, a może nawet jakieś gorsze badziewie, bo odkaszlnąć coraz trudniej. Jutro będą białe kitle nade mną wydziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stardust...
    Dzięki Star! jak pragnę zakwitnąć najbardziej cenie komplementy od kobiet:)
    Para? No tak zupełnie o niej zapomniałam. Będzie. Może jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kaś...
    Siostrzeniec właśnie się do Krakowa na majówkę wybrał. Bez kurtki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Emocje...
    Te korale dodają energii:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Magda...
    Do dziś też tak myślałam;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mijka...
    Ja byłam 7 stycznia. Jutro kolej innych;)A po co? Po niewiadomoco;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Antares...
    Właśnie się obudziłam:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Anovi...
    A kiedyś mogło...;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Monikana...
    Fakt. Pogoda to stan atmosfery w danej chwili:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Malinkonia...
    Do nabycia na ... targowisku:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Diesel...
    To chyba od was do nas przydmuchało ten wicher;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Iva...
    To była chwila. Wiatr urywa głowę, szybko ewakuowałam się do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tkaitka...
    Zdrowiej Elu. Dziś przeczytam i napisze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zołzik:) Gdzieżeś nabyła takie cacuśne korale? Też takie chcem:) Kolorowego jak te slicności długiego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. taaa, naszyjnik zacny!
    oraz zimnoooo :)
    na Dolnym Śląsku.

    OdpowiedzUsuń
  26. brrr, ja dzis wyslalam siostre na spacer z Sonią ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nika...
    Poszukaj na targowiskach:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomylone gary...
    Miejmy nadzieje ze nieco zelży pogoda:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mama Soni...
    A ja psa wyprowadzałam ... przez taras:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uprzejmie upraszam o parę. Chyba nie poszła w gwizdek?...

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana załóżmy, ze to FB, to ja wciska "lubię to" pod tym zdjęciem! O pogodę nawet nie pytam :) Wiem, wiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz