Deszcz


Jak podaje nie tylko lokalna agencja informacyjna; na całej połaci deszcz.

Na rolnika na zagrodzie... deszcz.

Nawet psu na kudłate karczycho pada... deszcz.

Prognoza na najbliższe dni: deszcz.
I tak ma być aż do czwartku. Tyle, że niewiadomo którego.
W związku z powyższym uprasza sie o nie branie na serio absurdalnych zachowań co poniektórych mieszkańców Wsi Nadmorskiej. jest szansa, że wraz pojawieniem się słońca Zołzie upierzenie powróci do stanu sprzed okresu intensywnej głupawki. Oraz że zaprzestanie myślenia o powiększeniu niektórych obszarów celem zwiększenia sztucznej inteligencji. Wszak nie od dziś wiadomo, że w czasie deszczu Zołzy się nudzą....;)

Komentarze

  1. A dlaczego miałabyś zmieniac upierzenie przecież blondynkom każda głupota jest wybaczana :D
    Co do wielkości "inteligencji" spytaj męża czy reflektuje, bo to raczej oni wiedzą co lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D trzy dni w moim życiu też byłam blondi :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe, ale się uśmiałam :) Boskie :) Oj, żeby ludzie tak reagowali na deszcz, świat byłby piękny :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się nudzisz!
    Owo "powiększenie niektórych obszarów celem zwiększenia sztucznej inteligencji" rozbawiło mnie do łez.
    Miłego.
    Neskavka

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo to tak jak na południu:)))

    podobno we wtorek ma się pojawić słońce...

    nie wiem, który to wtorek ale wtorek..tu w górach we wtorek...

    OdpowiedzUsuń
  6. No coś trzeba przecież robić jak deszcz nie przestaje lać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W pewnym okresie swego życia tez dostałam lekkiego amoku i z czarnych włosów zrobiłam blond- wpierw taki jak u Ciebie,a potem miałam miałam kłaki srebrne.A potem urodziłam dziecko i nawet nie miałam czasu na pomyślenie o kolorze.I wróciłam do swego ciemnego blondu.U mnie drugi dzień nie pada, ale chmury wiszą nisko i w dużej ilości.I ma padać po południu.Ponoć sierpień ma być ładny- pewnie zależy to od tego co kto nazywa ładnym sierpniem.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To może niech już przestanie padać, bo jeszcze wprowadzisz zamiary w czyn;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba umieć się nudzić!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. złotowłosa i w różowym...eeeee, to na pewno minie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. stare upierzenie, ale jare;))) Nowe... Nie wierzę, by w porze bezdeszczowej pasowo Ci i do Ciebie;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Niemozliwe, u Ciebie też pada...

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja myślałam, że deszcz pada tylko w Cisnej
    Twoja koleżanka Dżemilla Dżek (blondynka)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fotka w różowościach powalająca. Oto kobieta z fantazją! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja korzystam z uśmiechem, od wtorku zaczyna się tu upał i znowu będę chodzić w depresji - muszę więc pożyć na zapas.:)
    Zołzo droga - nie rób tego, duże piersi kiepsko się komponują z ciuchami - albo wyglądasz jak Pamela albo jak baba w namiocie. Co do blondu - jest wygodny, w sytuacjach ekstremalnych wystarczy się tylko słodko uśmiechać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zołza blond????????Coś takiego?? Jaki tam deszcz???? A kysz..Serdeczności nocne..

    OdpowiedzUsuń
  17. No własnie, że nie wiadomo, do którego czwartku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu ,,Marlina Monrołowa''! Gdyby jeszcze sukienka biała....

    OdpowiedzUsuń
  19. Ech ten deszcz. Zupełnie mnie zdezorientował. I sprawił że straciłam poczucie czasu, że już o względach estetycznych nawet wspominać szkoda.
    Najważniejsze, że do czwartku już niedługo. nawet jeśli nie wiadomo o który czwartek chodzi.
    PeeS. To pisałam ja. Britni Łinczers.;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Britni , fakt. Nie wiadomo czy to poranek , czy może już zmierzch. Jednakowo szaro-buro przez caluśki dzień. Pięknie się prezentujesz. Wnuczek bardzo dzielnie radzi sobie w deszczu ... :) Beata

    OdpowiedzUsuń
  21. Grzywka jakoś zwichrowana, ale cud, miód, malina ;)
    malyyyna nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skóra jakoś tego lata kolorku złapać nie umie...:(
    No to włos farbnęłam se dziś na brąz:)

    Miłego:)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie tylko Zołzy się nudzą w czasie deszczu:(
    ale kicha, że tak powiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. No bosssko! A taka jedna twierdzi, że królowa jest tylko jedna... jeszcze nie wie, jak bardzo się myli ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysł na jazdę pod parasolem przedni! :)))
    A widok Zołzy z głupawką - bezcenny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rano dziś wyszedłem w kurtce , wróciłem spocony bo słonce wyszło :) No Quracza SŁONCE się pokazało... i nadal świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  27. do twarzy Ci, do twarzy, i blond i różowy sweterek. Jak tam manicure, bo nie dojrzałam?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. to peruka ma się rozumieć? coś czuje, że niezła imprezka była co? ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Powtórzyłabym wszystko za Iw....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz