Polacy nie gęsi!

Jest sprawa. Nie banalna aczkolwiek prosta do zrobienia. Chodzi o to żeby się nie obudzić z ręką w nocniku. Żeby nikt nie żałował, że mógł coś zrobić ale zapomniał zapamiętać; że trzeba, że wypadałoby albo nie daj panie bobrze jak to zrobić.

Ale o sochozi?

To proste. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. W tym przypadku o 1, 23 złotego z vatem. A pytanie co Mazury zrobiły dla Ciebie trzeba w trybie nagłym dokonanym zmienić na; co ja mogę zrobić dla Mazur?


                                                        "Stachu! Jak to się robi?"
                                               ....czyli instrukcja


Wersja dla ambitnych:

Wchodzimy na stronę http://mazurycudnatury.org/, czytamy, czytamy, czytamy...przerzucamy stronki, aż wreszcie docieramy do tego najważniejszego; czyli do głosowania;wybieramy jedną z opcji i po prostu stosujemy się do instrukcji zawartych na stronie.
To że naszym-waszym faworytem są Mazury to chyba jasne, a jak nie to uprzejmie poproszę nawet nie patrzeć w stronę egzotycznej Amazonki czy innych cudów.


Wersja dla leniwych;

Patrzymy na  zamieszczone zdjęcie, (pewnie chwilę potrwa zanim uwierzycie, że to co tam napisali to prawda),  dla spokojności sumienia można wejść na podany wyżej link, złapać telefon i zrobić swoje.
Przecież nie możemy dopuścić żeby wygrało jakieś Zagłębie Rury!
Polacy nie gęsi, swoje Mazury mają!
I nie pożałują na nie esemesa za 1,23! Prawda?
Tym bardziej że można też głosować przez internet za zupełną darmochę;)


PeeS. Dokładna instrukcja jak glosować jest tutaj.

 Zdjęcia z oficjalnej strony propagujacej akcje:)

Komentarze

  1. No i słusznie Zołza prawisz! Zagłosuję on-line a co!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie zaraz się doczytam wszystkiego na zalinkowanych stronach. Pozdrawiam Nivejko.

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Drobiazgi domowe...
    Ada mam nadzieje, że również zagłosujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba ta reklama.

    OdpowiedzUsuń
  5. Scenki...
    Rano obudziłąm się z przeswiadczeniem że napisałam to fatalnie. Potem było mocne postanowienie poprawy i cicha nadzieja, że niekt tego nie zauważył. A teraz juz nie wiem...;)
    Ale skoro tak twierdzisz, to zostawiam tak jak jest. I plisssssssss... podaj dalej, wylinkuj na FB albo coś;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, Mazury piekne ... ale... jest tez druga strona medalu: czy przypadkiem nie ma juz tam ZBYT wielu turystow??? Czy sa w stanie pomiescic wiecej????
    Pozdrawiam
    PS pewnie klikne 'za', niech se potem radza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy...
    (kim kolwiek jesteś!) Dziekuję w imieniu Mazur.
    Przyzna, że miałąm podobne rozterki, ale doszłam do wniosku że chyba wiedza co robia. Poza tym to przecież nasze naturalne skarby które dzieki temu zyskaja sławe na calutkim świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam podobne wątpliwości (natłok i tak już wielu, nie zawsze sensownie "działających", turystów itepe), ale skoro sami chcą, to niech mają:) Co ma jakaś rura (nawet taka na R) mieć;) Lecę klikać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponieważ lubię mazurki, zagłosuję na ich starszego brata/siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już to zrobiłam dawno i szczerze mówiąc myślałam, że już coś wiadomo:) spróbuję - może raz jeszcze też się da zagłosować. Nie zaszkodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja głosowałam wcześniej właśnie na stronie http://www.new7wonders.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bet444...
    Chciała też Pustynia Błędowska i Puszcza Białowieska. Niestety odpadły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Robie zdjęcia...
    Jednak wolę mazurskie komary niż mazurkową lukrowana słodkość. I też zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tabu...
    Z tego co wiem to nie ma ograniczeń ilościowych. Zwłaśzcza jesli chodzi o esemesy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę z innej beczki? Niech inni też wiedzą, że bez wianka jesteś też śliczna! i do tego podkabluję Cię Twym czytelnikom, że rozważasz mmożliwość zaprzestania pisania, oj, oj;). Miło Cię było poznać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Reklama w Twoim wykonaniu świetna:)))Oczywistą rzeczą jest,że zagłosowałam-niech się męczą z napływem turystów,a co!Ale...z innej beczki-to chyba nie może być prawda,że jak pisze Klarka,myślisz o zaprzestaniu pisania?Nie rób tego absolutnie-Twoje pisanie jest po prostu the best i ja BARDZO CHCĘ-sądzę,że jak setki innych blogowiczów-CIę CZYTAĆ:))))))Baaardzo cieplutkie pozdrowionka:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Klarka...
    Oj tam... Po prostu pod wpływem "wpływowych" blogerów tak mi się powiedziało. Przemyślałam sprawę i nie będę rezygnowała z tego co lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Diana...
    Dzięki dobra kobieto. A co do zaprzestania to... jeszcze się trochę ze mną pomęczycie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio także w internecie dopadła mnie wyskakująca ankieta, w której chciano się dowiedzieć, która z reklam Mazur mi się najbardziej podoba. Zaprezentowano bodajże trzy pomysły na kampanię, ten był moim zdaniem najfajniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty to masz dar przekonywania... idę za tobą jak dziecko we mgle

    OdpowiedzUsuń
  21. Scenki...
    Wiesz Elu, bardzo mi poprawiłaś samopoczucie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Margo...
    Cieszę się. Podasz dalej?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz