Zielone candy


 Święta coraz bliżej. Można nawet powiedzieć że są niebezpiecznie blisko. Zupełnie jakby ich duch wdział siedmiomilowe buty. Ani się obejrzymy jak  brodate Mikołaje z wypchanymi  brzuchami zaczną pohukiwać basem przy wtórze dzwoneczków.
Z tej okazji, a także dlatego że Was lubię ... mam zaszczyt przedstawić dwie, takie oto zielone  kuso(Damy).
Tę większą  znacie z ubiegłego roku. Mniejsza to tegoroczne odkrycie.
Żeby nie przedłużać, proponuję małe, dość szybkie candy.
Zasady takie jak zwykle. W terminie do 11 grudnia należy;
- zostawić komentarz pod postem,
- a podlinkowane zdjęcie umieścić na blogu.
- czytacze bezblogowi proszeni są o zostawienie komentarza (o ile naturalnie mają ochotę wejść w posiadanie drogą losowania kilkudziesięciu skrawków zielonego  papieru.
- a wszystko to do 11 grudnia:)



PeeS. Nie bardzo wiem jak naprawić coś co wydawało mi się bardzo proste do zrobienia. Trochę techniki i się gubię...
Na skopiowanie obrazka jest zatem inny sposób. Oto on:
Przeniesienie obrazka w pole adresu
To chyba najpopularniejszy ze sposobów. Po prostu klikamy na obrazek który chcemy skopiować i mając cały czas przyduszony przycisk myszki bez odrywania od niego palca przesuwamy kursor w pole w którym wpisujemy zawsze adres strony www. Wtedy w polu adresu pojawia się link obrazka który chcemy skopiować. Powinien się automatycznie otworzyć. Po czym wyskoczy nam pusta strona na której mamy sam obrazek. Teraz bez problemu możemy go skopiować.



Komentarze

  1. podziwiam i szczerze się zachwycam Twoimi umiejętnościami artystycznymi:)
    I chciałam podziękować, bo dzięki Tobie zabrałam się za moje meble - toaletkę, biurko, krzesło i komodę do decoupage:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam się zapisać, ale niestety nie mogę skopiować adresu obrazka :(((
    Wprawdzie z linku przerzuca mnie do Ciebie, ale jest jakiś problemik...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Alis...
    teraz powinno być dobrze. Musiałam coś usunąć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wklejkę informacyjną ? Chyba się pogubiłam :):):)
    Masz talent , zajrzałam w ubiegły rok i mnie natchnęło na zrobienie czegoś fajnego :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. :))) Zaraz tak z rana...takie ćwiczenia umysłowe? Wklej, linki, skopiuj, podpisz...no serca to ty nie masz! Piję kawę i budzę zwoje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dużą już opanowałam, ale mała jest cudna!!!!

    miszczyni!

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmmm albo za rano, albo cóś.. ja chyba potrzebuje dużymi drukowanymi;-) bo ni huhu... huuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak się składa, że ja tez ni hu-hu. Miałam blokade na kopiowanie, zdjęłąm a i tak nie można tego normalnie zrobić. Pewnie jak zwykle coś spieprzyłam:(

    OdpowiedzUsuń
  10. ktoś kto robi takie bomby da sobie rade ze wszystkim, gorzej ze mną, ani manualnie, ani kompowo.. no masakra, chyba poproszę o koło ratunkowe;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można jeszcze wejść na facebooka i skopiować stamtąd. Tak chyba będzie najprościej:D

    OdpowiedzUsuń
  12. albo telefon do przyjaciela?;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. moja alis - oto adres url obrazka http://2.bp.blogspot.com/-waBYf_-WEVY/Ts1ftvr-ekI/AAAAAAAABXY/kWoI5BB5Uic/s1600/PB230010.JPG
    Zaznacz powyższy link i skopiuj kombinacją klawiszy CTRL+C, a następnie w oknie adresu wklej skrótem CTRL+V. Sprawdziłam działa bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest cudne! Nie mam pojęcia, jak Ty to robisz, jestem antytalenciem w tej dziedzinie. Dodałam zdjęcie do swojego bloga, ale nie mam pojęcia, co to znaczy olinkowane (tzn. jak to zrobić). W kwestiach technicznych jestem jeszcze bardziej zielona.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    http://floska56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaaaa! Chyba się udało! Zapraszam do obejrzenia efektu!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudo.Na zawał bym szybciej zeszła niż takie coś udłubała.
    Piękne i ja bym to chciała;):)więc staje w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam,
    Nie brałam jeszcze udziału w Candy :) ale nie mogę oprzeć się tym cudownościom!
    Zapraszam do siebie - łyso tam, bo musiałam znaleźć sobie nowe miejsce, po tym jak Blogger mnie eksmitował.

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja nie umiem robić podlinkowanych zdjęć na onecie - może być tylko blogspot? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ŁAŁ! Siedzę z otworzoną paszczą już od pewnego czasu. Obejrzałam instrukcję z poprzedniego roku i rozdziaw mi się powiększył... Ale cichutko drgnęła ambicja... Już podnosi ryjek... 6o karteczek powiadasz? :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję dziewczyny, bardzo pomogłyście, już wszystko działa. Oczywiście stoję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie dołączę do zabawy. Informacja o cnady jest na podstronie mojego blogu "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kule!!! Zapisuje się z przyjemnością
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne kwiatowe kule :)
    Staję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdyby taką ozdobę na choince bym miała

    najszczęśliwszą kobietą bym się stała.

    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Grzecznie ustawiam się w kolejce póki czas jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam sie :)
    Informacja na blogu: troja.pinger.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuje się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz