Dla Jadwigi

                                  
                                  CeDeeN...

Komentarze

  1. Fantastyczne rozwinięcie akcji! jak na to wpadłaś?? Po prostu powaliłaś mnie tym! Genialne;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D dobre. Fantastyczny środek literacki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem - co dla Jadwigi?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz wyobraznię!!! Niesamowite, zaczynam zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Jadwiga ucieszy się z tego CeDeeNu? Może to nie w jej guście??

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś super:D
    cedeen...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie tylko ja byłam zaskoczona???

    OdpowiedzUsuń
  8. To tylko taki malutki żarcik w odniesieniu do komentarza Jadwigi pod poprzednim postem. I oczywiście wiem, że Jadwiga miała na myśli coś innego. Taką przynajmniej mam nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No co za Zołza, ten ceden jest najlepszy, bo to nie koniec, tylko będzie dalej, no!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz