Serce?

O półrocznej Madzi napisano już wiele. O jej matce jeszcze więcej. Ojciec nie doczekał się aż tylu słów ale  wszystko jest na dobrej drodze żeby i o nim media się rozpisywałay. Kto wie, może nawet już gdzieś jakiemuś scenarzyście kiełkuje pomysł na film pełnometrażowy godny Oscara.
W związku z powyższym nie mam zamiaru dokładać cegiełki w postaci kolejnego opartego na rodzinnej tragedii postu. Nie polecę też na skrzydłach rozpaczy na miejsce zbrodni. Nie zapalę znicza. Nie położę kwiatka ani pluszowego misia. Nie zrobię tego bo po prostu nie wydaje mi się to konieczne. Spektakularne gesty niczego nie zmienią, nie przywrócą życia Madzi, nie odwrócą wydarzeń, nie spowodują że jej matka przestanie czuć się winna, a ojciec ... no właśnie tu jeszcze nie wiadomo.
Z tego samego powodu nie umieszczę opisu;

                     " Zapal to dla Madzi [*]. Jeśli tego nie wkleisz znaczy że nie masz serca!"
Możliwe. Autor tego tekstu  za to z całą pewnościa ma coś nie teges z głową...

PeeS. Taki opis kąży na śledziku na Naszej Klasie. Córka mi pokazała.

Komentarze

  1. no tak, modlitwy i znicze wychodzą nam "najlepiej"... no coment

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak, zwłaszcza te interpunkcyjne...
      Bo do kościoła i na cmentarz to już autorom takowych za daleko ;)

      Usuń
    2. Bo to takie żenujące...

      Usuń
  2. może dziś jest jakiś dzień głupawki albo z tego mrozu..

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i serca nie mam ale mam rozum i oceniać nie będę !

    OdpowiedzUsuń
  4. te pomysly z "zapalaniem znicza",wszelkie lancuszki,ktore musisz wyslam,bo jesli nie,to...itd -nigdy tego nie robie
    cicha modlitwa (jesli ktos ma taka potrzebe),to chyba jest w takiej chwili tylko na miejscu.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko zapalam wirtualne znicze. Czy to znaczy, że mam w nosie, że mi nie żal? Łatwiej namalować trzema klawiszami świeczkę, niż zapytać sąsiadkę, która targa wózek z dzieckiem z trzeciego piętra czy jej pomóc, albo przynieść ciasto, bo ona, przy małym dziecku na pewno nie ma czasu na zagniatanie drożdżowego. Nie palisz znicza jesteś bez serca...nie masz konta na FB, nie istniejesz... No to niech będzie, że nie mam serca i że mnie nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz... ja chyba też nie mam. przynajmniej takiego co zapala wirtualne znicze;D

      Usuń
  6. kiedys widzialam u mojej bratanicy wpis typu "jesli tego nie wkleisz to twoja matka umrze" - skad te dzieciaki maja takie pomysly...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Może podpowiadają im to "mądrzy" dorośli?

      Usuń
  7. Zobaczyliśmy siebie jakby w krzywym zwierciadle i jest to obraz raczej porażający.Nie tylko sama tragedia poraża, ale jej otoczka.Nadmierna skłonność do sądzenia mnie osobiście nokautuje, a potem jest jeszcze gorzej, bo " uczeni" wydają wyroki i skazują.Fakty i motywy, dowody i stan faktyczny prawie nic są niewarte.Zgrozy dopełnia facet, który....A, szkoda gadać,ale przecież po akcie I tragedii nastąpi po antrakcie na badania psychiatryczne - akt II...Nie ma tego złego, może będą jakieś refleksje...Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbiorowy żal, zbiorowa histeria i zbiorowe osądzanie...

      Usuń
  8. Nie wypowiem się - mam już dość tej sprawy - pomyśleć że gdyby - matka nie wymyśliła porwania - nawet byśmy nie dowiedzieli się o sprawie - byłaby za mało medialna - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... tylko medialne sprawy "warto" poruszać:(

      Usuń
  9. Obrzydliwe, histeryczne. Motłoch zawsze się karmił ludzkim nieszczęściem, zawsze sobie poprawiał samopoczucie i poczucie własnej wartości kosztem innych i zawsze chętnie rozdzierał na strzępy albo pali wskazana palcem przez proboszcza "czarownicę". Nie mam pewności czy karmienie ludzi reality showami prowadzi do większego zgłupienia niż kiedyś, ale pewne jest dla mnie to, że jako masa ludzie nie ewoluują.

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż osądzanie innych i ferowanie wyroków, wymyślanie "idiotycznych haseł" to jest to co Polakom przychodzi z łatwością ... gorzej jest kiedy trzeba dżwignąć tyłek z fotela i pośpieszyć drugiemu w realu z pomocą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło jest durne. Jak napisała wyżej twoja imienniczka po prostu obrzydliwe... ale czasami potrafimy się sprężyć:)

      Usuń
  11. masakra.. nie chce mi się wprost wierzyć, że ludzie mogą agitować do takich rzeczy...ba...szantażować... to musi być idiota. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. na szczęście skasowałam konto na NK. Jakkolwiek to nie zmienia faktu, iż wg niektórych jestem tą bez serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też skasowałam. Moja córka ma konto i to ona mi to pokazała z pytaniem: co robić?

      Usuń
  13. No i dowiedziałam się, że nie mam serca. Nie zależy mi na wiedzy wymuszonej szantażem. Kto chce, ten i tak go we mnie odnajdzie. Żal mi Madzi, żal mi jej matki. Ojca? Nie mam zdania.I bardzo już chcę, aby sprawa zakończyła się. Wystarczy tego zgiełku nad nieszczęściem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ty jedna Jaskółko. Ja też bez serca;D

      Usuń
    2. Dobrze, że rozumy są na właściwym miejscu :)))

      Usuń
  14. Taak...na NK? - na razie nie zauważyłam, ale to możliwe...to przecież jest duże forum - nie Romanum...ale zawszeć ! Ludzie ( niektórzy ) mają teraz O CZYM mówić i PRZEŻYWAĆ - nie ma to jak SENSACJA... A dla mediów też " woda na młyn " - włącznie z T.Lisem ( ręka na pulsie - takie TEMPORA I MORES! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Media... po prostu muszą o czymś mówić. My nie musimy!

      Usuń
  15. Nie mam serca... komentarza tez nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie bywam juz na nk, za duzo takich wlasnie akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bywam. W sensie że monitoruje czasami co się dzieje na profilu córki (permanentna inwigilacja ):D

      Usuń
  17. oto ja,kobieta bez serca.

    kamień widać mam...

    no nieee.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mijka! Natychmiast do łazienki, stetoskop w łapkę i zbadaj! Bije?;)

      Usuń
    2. uff, jeszcze tak:)))))

      ale jakieś zimnawe jezd...

      Usuń
  18. o tym, że nie mam serca wiedzą wszyscy adepci sztuki poetyckiej - więc luzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam... lepiej żeby dostali w dupę teraz niż...;D

      Usuń
  19. Jak to dobrze, że nie ma mnie na "naszej klasie"...

    OdpowiedzUsuń
  20. a krzyż? krzyż już stoi?

    OdpowiedzUsuń
  21. lancuszki byly i beda trzeba nad tym panowac - )klawiatura mi padla, ide szukac pomocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, ale nie wszystkie tak beznadziejnie głupie.

      Usuń
  22. Stadne wciskanie na klawiaturze gwiazdki w dwóch kwadratowych nawiasach uważam za infantylne i bezsensowne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj. Czytając Twoje słowa, stwierdziłem, że piszesz identycznie jak ja. W tej sprawie mamy to samo zdanie. Czyli nie jestem odosobniony. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz wiele osób ma podobne zdanie do naszego:)

      Usuń
  24. Co za bzdura, Boże...
    A w moim sercu wciąż ogromny żal, żal dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż...czym żyje moje miasto? Moje miasto żyje tragedią, biega do parku Żeromskiegi i kładzie tam kwiaty, zabawki, znicze i zieje nienawiścią do całej rodziny (a nawet dwóch) oraz ojca. Wszystkie te cudowne uczucia podsyca FAKT drukując zdjęcia chłopaka - a to na cmentarzu, a to z bronią, a to udającego wampira - Ojciec dziecka interesował się horrorami i wampiryzmem! Pozował z ostrą bronią! Mieczem! Mój syn powiedział mi - chłopak jak chłopak, ani wspaniały, ani zdemoralizowany ale Fakt się stara, żeby go ukamienowali wprost na ulicy. Mam wrażenie, że żyję w oblęzonym mieście, a gawiedz z dzikim wzroiem biega po ulicach i żąda krwi!:/ Nie wklejam, nie zapalam, nie kładę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będą ich sprawdzać do dziesiątego pokolenia wstecz. Aż się okaże że praprapra... babka splunęła na stosie.

      Usuń
  26. Te ikonki zniczopodobne do białej gorączki mnie doprowadzają...
    Ale jeszcze bardziej mnie wkurzają manipulacje typu "jeśli nie ustawisz statusu X / jeśli nie prześlesz dalej maila Y, to nie masz serca"
    Jeśli łańcuszek, to niech chociaż będzie jakiś przyjemny i nienamolny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emocjonalnie szantażujące łańcuszki to zmora od zawsze!

      Usuń
  27. Łapówa dla Sumienia ??? Na tak jakoś mi to z tymi łańcuszkami wyglądo...
    Obserwuje to z nijakim dystansem i nie mam coś takiego jak przymuszone oglądanie lub słuchanie w Mediach , ale wkurzol mie tyn w okularach czornych.. Co tyn miol za funkcja i kto tego zawołoł??? Medialne Napierdalanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to właśnie! Doskonale to określiłeś - łapówa dla sumienia!

      Usuń
  28. No rąsie opadają na takie genialne pomysła.W mediach ciągła nawijka i w koło macieju.Zaczynam dostawać wściku.Kiedy słyszę hasło "tragedia w Sosnowcu" zatykam uszy i zamykam oczy.Nic nie widzę, nic nie słyszę, ciemna jestem.Mam dość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dość. I tak będzie aż do następnej tragedii. Pod warunkiem że będzie równie medialna.

      Usuń
  29. Zgadzam się z Tobą! Tak samo nie jestem w stanie pojąć rozjuszenia osób, które pomstują na matkę, nie znając całego kontekstu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ze wszystkiego robić show? Albo ,,uświęcać''? Może jeszcze małą Madzię beatyfikować? Świat zgłupiał do cna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Święte słowa! Już mi niedobrze od tych zniczy i obrazków malowanych przez 5-latków. Niech wyjaśnią jak do tego doszło, a nie wyciskają łzy. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazków nie widziałam. I wiesz co... chyba nie chcę tego oglądać:)

      Usuń
  32. No ja tez mam dość - ale wchodzę na bloga i...
    RATUNKU !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sorry... ale każdy wchodzi na własna odpowiedzialność ;D

      Usuń
  33. I dobrze Nivejko. Ja się też odcięłam. Zostawmy ich w spokoju. Niech im pomogają fachowcy, nie media, a dobrzy terapeuci, pozdrawiam wieczorowo..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak by może i było gdyby nie ciągłe podgrzewanie tematu w mediach...

      Usuń
  34. Zastanawiam się ilu z tych ludzi zapalających znicz , katuje właśnie własne dziecko ... Nawet nie chcę już o tym myśleć . Histeria z hipokryzją w parze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...umiejęnie podsycana przez naczelnych redaktorów!

      Usuń
  35. moje panie wszystkie krytykujecie, a robita to samo co reszta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja jednak widzę różnicę Panie/Pani Anonimowy/wa

      Usuń
  36. Jednym słowem dobrze, że nie ma mnie na nk czy innych face :DDDD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz