Koniec...


... czyli miłe złego początki.

Zaprawdę powiadam wam; tragedią koniec długiego weekendu nie jest. Jest raczej faktem. Wszystko co się zaczyna kiedyś skończyć się po prostu musi. Dotyczy filmu, książki, bagietki, papieru toaletowego... Wszystkiego! Wolnego, nawet jeśli jest to najdłuższy weekend nowoczesnej Europy też! Jak już ustaliliśmy, koniec nie jest tragedią. Źle zaczyna się dziać dopiero z nastaniem nowego. Czyli początkiem powrotu do rzeczywistości. Do wstawania skoro świt. Do użerania się z autem, dziećmi rozleniwionymi, psem odzwyczajonym od samotności i kotem powsinogą. Już wczoraj wieczorem, oglądając wiadomości  odczuwałam delikatne,  nieprzyjemne mrowienie. Znaczy się miałam przeczucia, które to z nastaniem ranka zmieniły się w rzeczywistość.  Koszmarną.
Słodkie skąd inąd słowicze pienie wydobywające się z budzika powitałam niecenzuralnym mruknięciem. Uciszyłam ptaszydła i nakrywszy się cieplutką kołderką dogorywałam. W sensie , że usilnie usiłowałam nie zasnąć. Oraz podnieść się w jednym kawałku. Udało się. Co prawda dopiero po kilkunastu minutach. Sukces więc był tylko połowiczny. Obsuwa zadecydowała o tym że wyglądam jak wyglądam. Mogąc wybierać między ubraniem się a liftingiem facjaty, rzecz jasna wybrałam to pierwsze. Brak makijażu i rozczochraną czuprynę ludzie, nawet ci co bardziej wrażliwi, jakoś zniosą. Kusa piżamka raczej nie spotkałaby się z aprobatą.  Zwłaszcza Szefowej miłościwie nam w fabryce panującej.
Mnie tam rybka, ale tych, którzy muszą dziś spoglądać w moje (nie)piękne ; zaspane, zapuchnięte, zapiaszczone oczy przepraszam. Jak również za to , że są skazani na oglądanie bałaganu na głowie, a zwłaszcza nieufryzowanej grzywki.
Pogoda, to jedno co mnie cieszy. Podobno się ustabilizowała i od dziś w całym kraju barowo. Nareszcie sprawiedliwie. Bo marznąć też powinniśmy solidarnie, wszyscy, jak kraj długi i szeroki;)

Źródło zdjęcia; http://www.demotywatory.pl/

Komentarze

  1. to prawda, każdego równo dziś obdzieliła zimnem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo, wyciągnęłam ciepłe majtki, coś jest na rzeczy, ale nikt ich nie będzie oglądał, no może oprócz sąsiada, podobno kupił lunetę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej wiesz po co (nie)zasłaniasz rolet:D

      Usuń
  3. Kurcze, dochodzę do wniosku, że nie znoszę rajskich majówek, bo potem po prostu nie da się wrócić do pracy ... :-P
    Przynajmniej pogoda się z nami wszystkimi solidaryzuje, leje, że ho-ho!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie - umnie pada od rana i nie chce przestać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej żeby padało od wieczora... do rana;)

      Usuń
  5. A u mnie ranek minął bezboleśnie, jakoś wszyscy obowiązkowi chyba???? Nawet byłam zaskoczona. Odpocząć to trzeba było w 'łikEND' nie dziś ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teorie... wszyscy znamy. Gorzej z praktyką;)

      Usuń
  6. wszystko co dobre szybko się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Emigracja solidarnie marznie i tonie w deszczu strugach. A co! Grunt, zeby wszystkim po rowno - ze tak Gomułka polece (czy innym takim oszołomem). A tak serio to już mam bardzo dosyć pogody - do tego mam katar i jest mi bardzo zle, buuu...

    OdpowiedzUsuń
  8. A ile roboty się nazbierało! Ech pocierpię jeszcze w milczeniu. Trzymaj się, jakoś damy radę (mam nadzieję).

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie świeci piękne słonko!!! :))

    Żart. Ale przynajmniej nie leje. Może nawet w ogrodzie uda się potyrać popołudniu, bo majówko minęła może nie błogo ale na tyrkę czasu i sił nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W majówkę to mnie się nawet nosa z domu nie chciało wyściubiać;D

      Usuń
  10. A ja się cieszę, ze koniec z tym wolny, bo dni tygodnia mi się myliły i co drugi dzień niedziela mi wychodziła. Co do pogody, lubię chłodek, upały mnie męczą, ale dziecko dziś wysłałam do szkoły nie spojrzawszy na termometr i boję się, że mogę znów wizytować nasz ośrodek zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak fajnie,że i nad morzem barowo:)Taka pogoda to bardzo dobry pretekst do zrobienia sobie grzańca:))Wino czerwone wytrawne jest, przyprawy korzennne są, goździki są, mniodu się resztki wyskrobie...tylko po pomarańczki trzeba wyruszyć do sklepu.No to bez pomarańczka:)no to na zdrówko i żeby nam się lżej harowało po labie weekendowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gości miałam... żeby jakieś wino upolować muszę się na zakupy wybrać;D

      Usuń
  12. A ja bym sobie obejrzała ten bałagan. Na głowie ;)

    Ziiiimnoooo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ciągle skostniałe nogi, brrrr
    Przyłączam się do postulatu o zdjęcie bałaganu na głowie!;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka przysiadów i przejdzie;D
      A w sprawie bałaganu patrz wyżej;)

      Usuń
  14. I fakty bywają tragiczne... ;)
    A ja dopiero jutro wracam do kołowrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj obudziłam się tak zmęczona, że zastanawiam czy tych 9 dni wolnego się mi przypadkiem nie sniło i czy te 30 stopni w cieniu też.

    Nic to - byle do lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze można powiedzieć,że to styl artystyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzw artystyczny nieład? Tyle, że ja nie artystka;)

      Usuń
  17. W ramach owej sprawiedliwości u mnie 3/4 dnia padało i jest niemiłosiernie zimno, choć tych zapowiadanych przymrozków jeszcze nie ma.

    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie coś bratki zmarniały. Może jednak przymroziło?

      Usuń
  18. pogoda adekwatna do poniedziałkowego zapału do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie wolne, jaka laba...???? Cały tydzień się kręciło i dalej tak leci. Równo, bez "wstrząsów". Dzisiaj nawet na południu było tylko +10 stopni, ale nie padało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. labe to ja miałam... od wstawania o 6 rano. Poza tym zapiernicz w kuchni;)

      Usuń
  20. Slowem powrot do rzeczywistosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli to czego tygryski najbardziej nie lubią;)

      Usuń
  21. Zimna Zośka falstart uczyniła chyba! Choć u mnie dziś słonecznie, tylko zimno... Rano trzy stopnie zaledwie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sprawiedliwa i aura, i Onet! Właśnie mi zeżarł komentarz... Słońce miałam cały dzień, ale ziąb przy tym. A do tego dwupak w postaci zasmarkania i kaszlu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiaj nie pada alke za to poranek słoneczny bezchmurny i plus trzy na termometrze, a chwilę tem7u było plus 33 świat oszałał to pewne
    j

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na powrót ciepełka :)
    A zaraz będzie koniec szkoły i początek wakacji. Szkoda, że nie chodze już do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ӏts nоt mу fiгst time to go to see this
    ωеb site, i аm vіsiting thiѕ ωebsite dailly anԁ take goоd facts from
    herе every daу.

    mу blog - bettersubmiturl.com
    my webpage > www.financial-hub.net

    OdpowiedzUsuń
  26. Sіmρlу deѕiгe to say your
    articlе is as amazing. The clearness to your publish is just sρectacular аnd
    that i could asѕume you're a professional on this subject. Well with your permission let me to grasp your feed to stay up to date with imminent post. Thanks one million and please carry on the gratifying work.

    Check out my blog post - http://shopourclosets.Com
    my web page > www.carisahabat.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey would you mind stating ωhiсh blog platfοrm you're using? I'm
    plannіng to start my oωn blog ѕoon but Ӏ'm having a hard time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm
    looking for ѕomething сompletely unique.
    Р.S Ѕoгry foг beіng off-topiс but I had tο
    asκ!

    Also visit my wеb-site ... Pozycjonowanie wrocłAw

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for every other infоrmatiѵe ωebsite.
    Wheгe else may just I get that type of infо written in such
    а perfect way? I've a challenge that I am simply now working on, and I've been
    at the glаncе out for such infοrmation.


    Аlѕo visit my blog pοѕt demoty

    OdpowiedzUsuń
  29. Aѕking questiоns аre genuinely nice
    thing if you аre not underѕtanding ѕomething entirеly,
    howeνer this post gives plеasant undeгstаnding еνen.


    My homepage: demotywatory

    OdpowiedzUsuń
  30. I am rеgular гeader, how are you everybody?
    This article poѕted at this wеbsite iѕ in
    fact goоd.

    Feеl free to surf to my site www.chocolatehouse.pl/publikacje/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ahaa, its good conversation regarding this paragraph at
    this plаce at this webѕite, I have reаd all
    that, so at this time me alsο commenting at this plaсe.


    My blog Mezoterapia Wrocław

    OdpowiedzUsuń
  32. Spot οn with this ωritе-up, I seriously thinκ thiѕ website nеeds a gгeаt deal more attention.
    I'll probably be back again to read through more, thanks for the information!

    my web blog; części skoda wrocław
    my site: akumulatory wrocław

    OdpowiedzUsuń
  33. Touche. Sounԁ aгgumentѕ.
    Keep up the good ωork.

    Мy wеb blοg ... powder-monkey.com.au

    OdpowiedzUsuń
  34. Еverything is very open wіth a really clear еxрlanatіοn of the issuеs.
    Ιt ωas definitely informatіve.
    Υour ωebsite is uѕeful.
    Thankѕ for ѕhаring!

    Ηere is my web page - dj wesele wroclaw

    OdpowiedzUsuń
  35. Supeгb, what а weblog it is! This webѕite
    gives helpful іnformation to uѕ, kеep it up.


    Also ѵisit mу blog; oświetlenie led

    OdpowiedzUsuń
  36. I must thank уоu fοг thе effοrtѕ you hаve put in wгiting this blοg.
    I am hоping tо see the same high-grade
    content by you later οn as wеll.
    In tгuth, your creatiνе wгiting аbilities hаs inspired
    me to get my very οωn wеbѕite now ;)

    Mу blog: ubrania damskie

    OdpowiedzUsuń
  37. It's very trouble-free to find out any topic on net as compared to textbooks, as I found this article at this web site.

    Feel free to surf to my weblog ... http://classicmusicinfo.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O złamanej nodze

Sprawa się rypła

Bluszcz