Kociarnia




Koty lubię. Jednego kosmicznego choć  rasy dachowej, płci babskiej, maści czarnej nawet posiadam. Kosmitka, zwana Sonią chodzi własnymi drogami i jest absolutnie wyjątkowa. Zresztą, pisałam już o niej kiedyś ... (klik) więc nie będę się powtarzać.
Jeden to jednak mało. Zdecydowanie. Zapragnęłam jednak mieć więcej.. I udało się!  Ba, wręcz się zakociło!

Oto one! Koty wygrane w rozdawajce ogłoszonej przez właścicielkę bloga  Retro, Koty i Pies

Koty dwa...


trzy...




i Kotów czterech;)



Dzięki wielkie! Kotów ci u mnie dostatek. I słusznie, bo jako rzecze ludowe porzekadło kotów i dzieci nigdy za wiele;)

Komentarze

  1. Chociaz jestem zdecydowana fanka czarnych kotow, to ten jasny na zdjeciu jest tez niczego sobie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje Kotki są przepiękne;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. I to wcale nie przez grzecznośćć;)

      Usuń
  3. Ten w masce mi podchodzi najbardziej. Nie jestem kociarą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo że ten w masce najpiękniejszy :) ale Sonia też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię rude, puchate i nieco wredne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dwa, jeden kominkowy z mosiądzu (stał na kominku na wsi) A drugi sąsiedzki też bardzo wygodny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje czarniaki jeszcze nie mają stałego miejsca. Ciągle je przestawiam. A kot rasy dachowej też chętnie zagląda do sąsiada;)

      Usuń
  7. Ten czarny to w sam raz na Czarną Mszę... Ten biały mógłby robić za ofiarę, jakiś taki niewinny się wydaje... A może tylko się dobrze maskuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam koty trzy mam i fajnie jest a Twoje wszystkie fajne a najfajniejszy ten na łapkach dwóch
    j

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocie życie :)

    ps.

    kartka doszła?

    OdpowiedzUsuń
  10. Koty piękne! Wszystkie!
    Przypuszczam, że żadnego z nich nie oddasz, ale czy mogłabyś zapytać o pochodzenie tych dwóch dostanionych? Choruję na takie kociaki od dawna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne koty ;)
    Takie do postawienia to świetna ozdoba każdego domu i mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz