Jesteście super!

Korzystając z okazji, że jestem na żywo w internecie i że dziś  Dzień Mówienia Komplementów chciałam Wam powiedzieć/napisać, że
Jesteście SUPER! Wszyscy!
 Bardzo Was, drogie Blogoludki cenię, lubię i w ogóle i w szczególe i tak dalej,
i pod każdem innem względem;)

I jeszcze trochę prywaty. Chciałam z okazji jak wyżej wspomnieć o nauczycielu mojej córki, z którym dziś miałam przyjemność... porozmawiać.
Panie Matematyku! Fajny z pana Facet!
Miło było, nie powiem, ale mam nadzieje, że już więcej nie będę musiała,
przynajmniej z takiej okazji z panem rozmawiać.
W innych przypadkach jak najbardziej;D


A teraz to ja się muszę napić. Bo nie zdzierżę!
"Wino w lodówce się chłodzi...";)





źródło zdjęcia w sieci: http://www.obrazki.jeja.pl/tag,mezczyzna,357














Komentarze

  1. czyż TY mu (matematykowi) komplementy prawiłaś.. ???
    eee?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy jest u Ciebie swiatowy dzień kury??? bo nasz młodzież na 26 stycznia taki zaplanowała... i jestem zaproszona, mają korony przygotowane.....
      ???

      Usuń
    2. W kwietniu (dokładnie 8kwietnia) jest dzień słuchania śpiewu ptaków. Kura to w końcu ptak, a że gdacze...;D

      Usuń
    3. a dziekuję bardzo!!!
      a TY ferie masz, ze kalendarz odpusciłaś?

      Usuń
  2. Zolziku kochany Ty tez jestes cudowna i bardzo sie ciesze, ze wrocilas na blogowe lono:)))
    Wino faktycznie jest dobre na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza czerwone półwytrawne. Pomaga na wszystko;D

      Usuń
  3. Blogowa z Ciebie pereleczka,ba perła.To tak a propos komplementów.Blogoludek Agata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystając z tak fajnej okazji ( no z poślizgiem ) muszę Ci wyznać. Czyta się Ciebie tak lekko, że chętnie sięgnęłabym po książkę. Bierz się więc za jej pisanie Kobietko Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód! Normalny miód na pocharatane serce! Dzięki:)

      Usuń
  5. Buziaku, po czasie, ale z czułością: kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochałam się kiedyś w swoim matematyku.... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivejko, to chyba dobrze, że nie poszłaś na historię ;) Swoją drogą historycy to naprawdę spoko goście. ;)

      Usuń
    2. No nie poszłam... Może dlatego nadal ją lubię? W każdym razie cieszę się na zastępstwa za historyków;D

      Usuń
  7. Czytam, czytam i cieszę się, że jesteś!
    j

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja wznoszę Twoje i swoje zdrówko białym półsłodkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero wieczorem bede mogła odwzajemnić toast;)

      Usuń
  9. ale, ze masz kłopoty z matma?? rozumiem, nie umiem nadal choc teraz własnie dorosłam, żeby sie naumieć...i chyba napisze program jak się uczyc matematyki przez sztukę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslałam, że moje problemy z matematyką skończyły sie z chwilą ukończenia liceum. Niestety. Ciągle się uczę... z dziećmi. Za po.średnictwem korepetytora naturalnie;D

      Usuń
  10. Też jestem fanką twojego pisania i z przyjemnością znowu Cię czytam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz