Wszystkiego najlepszego! Wszystkim!

- Wszystkiego najlepszego! - radośnie wymruczał Kubuś. W ciszy poranka brzmiało to jednaj jak łomot połączony z dudnieniem. Zwłaszcza dla kogoś kto ledwie otworzył oczy.
- No? Co tak patrzysz? - zapytał Puchatek. Patrząc na moją durnowatą minę sam sobie odpowiedział - Wiem, powinienem powiedzieć że rano wstałem, kwiatki rwałem i że jakąś tam ptaszynę usłyszałem ale no sama rozumiesz, listopad ... kwiatów nie uświadczysz, słowika nie uświadczysz, mgła i szaroburo.
Kubuś gadał a ja cały czas patrzyłam na niego jak na kosmitę. Musiał to błędnie zinterpretować i szybko dodał
- Sorry, ale nie wstaję! To znaczy wstałem ale wychodzić mi się nie chce. Ty wiesz ile trzeba suszyć futro po takim spacerze listopadowym? Rosa! Mówi ci to coś?
- Rozumiem ... - odpowiedziałam deko niewyraźnie chociaż tak naprawę to nic a nic. Nawet na jotę.  Przed pierwszą kawą mało co kontaktuję.
- Super! - Puchatek ucieszył się i zatarł pluszowe łapki - To teraz ty.
- Co ja?
- No ja powiedziałem "wszystkiego najlepszego" i teraz ty musisz powiedzieć.
- Aha. Ale co?
- No że wzajemnie! - Kubuś powoli tracił cierpliwość.
- Ale dlaczego? Przecież to są moje urodziny...
- No i co z tego? Kłapouchy zawsze tak mówi to i tobie nie zaszkodzi jak powiesz - powiedział tonem graniczącym z pogniewanym.
- A... no skoro Kłapouchy tak mówi... - gotowa byłam przyjąć słuszność. Nadal jednak nie pojmowałam  - Ale dlaczego?
- Dlaczego, dlaczego... - Puchatek pomarudził chwilę poczym odpowiedział pytaniem na pytanie - A co? Chcesz, żebym był nieszczęśliwy w Twoje urodziny?
Siłą argumentacji powaliła mnie niemal na kolana. Bo przecież nie chciałam. Ja w ogóle nie chcę, żeby ktokolwiek był nieszczęśliwy. Ani dziś ani kiedykolwiek.
- Wzajemnie! Wszystkiego najlepszego! - odpowiedziałam już całkiem przytomnie - WSZYSTKIM!


Źródło zdjęcia w sieci: http://swiat-obrazkow.pl/obrazek-kubus_puchatek_kolorowanka-1-8699-229.html

Komentarze

  1. Jestem szczęśliwa w Twoje urodziny - wszystkiego najlepszego!
    Niech Puchateki cała ferajna zawsze są z Tobą, by rozchmurzać bardzo chmurzaste i osuszać bardzo mokre i zagadywać bardzo smutne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-);-);-) a mnie "Kubuś" wczoraj o tym powiedział;-) i dumam co by tu rzec, bo że WSZYSTKIEGO NAJ NAJ to się rozumie, i że DUŻY BUZIOL, to też.. ale nie myśl, że to wszystko, kombinejszon trwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty Jazz coś kombinujesz to ja nie wiem czy nie powinnam się bać;) Dzięki:)

      Usuń
    2. się okaże, chociaż niestety rozciąga się w czasie, ale...;-)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze nie zdazylam przeczytac tego radosnego posta przed wyjsciem do pracy, mialabym lepszy dzien.
    Wszystkim wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam poprawiać ludziom nastrój:)
      Dzięki:)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Oraz bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego - spełnienia wszystkich marzeń :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w urodziny i w ogóle codziennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niespotykana forma przekazania standardowej informacji. :-) Wszystkiego najlepszego - przede wszystkim sił i czasu na realizację Twoich planów i zamierzeń (to tak a propos niedawnego posta o studiach).

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomita informacja, przepadam za takę, wszystkiego najlepszego Nivejko, bądź zdrowa i szczęśliwa nie tylko dzisiaj ale zawsze,
    pozdrawiam
    j

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tez Jadwigo. Bądź zdrowa, szczęśliwa, zadowolona... ZAWSZE:)

      Usuń
  10. Wszystkiego naj, naj, naj dla Ciebie i siebie , bo też chcę mieć szczęście z okazji Twoich urodzin!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Samych radosnych dni wśród szczęśliwych ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buziaki, jak tam autko z dużą kokardą ? Dzidka

    OdpowiedzUsuń
  13. No to wzajemnie wszystkiego najlepszego w nie moje urodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten sposób wszystkie dni będą dla nas szczęśliwe... Przecież co dzień ktoś ma urodziny:)

      Usuń
  14. Nivejko, wszystkiego dobrego, bardzo dobrego i trochę najlepszego z okazji kolejnych Urodzin.A najlepszego życzę Ci tylko trochę, bo mając tego najlepszego niewiele będziesz bardziej umiała docenić to co tylko dobre.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ze spełnieniem wszystkich marzeń... Najlepiej jak zawsze jednak coś się nie spełnia. Daje kopa do działania;)
      Dzięki Aniu:)

      Usuń
  15. Najlepsze życzenia;) I czytałam od rana i chyba dlatego mi tak lepiej;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękności, życzę Ci abyś się odnajdywała każdego dnia i była szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  17. Puchatek niby mały rozumek ma, ale tu tak logicznie ,,wyoślił'', że mnie zatkało. Ze szczęścia prawie latam pod sufitem! Zaraziłabym kogoś chętnie, Ciebie przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz nawet nie podejrzewam. Ja mam pewnośc, że Puchatek to Ogromnie Mądry Miś.
      I na taką chorobę chętnie zachoruję;D

      Usuń
  18. Ja też wzajemnie i nawzajem jestem szczęśliwa, że jesteś:-)
    Wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja jeszcze dzisiaj: 100 lat bez 1 dnia, (wczoraj była pełna setka). Ale w prezencie, dodam ten jeden dzień gratis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nawet bez dnia to straaaaaaaaasznie dużo:)

      Usuń
  20. Czyli...że... wychodzi na to iż...

    Sto lat sto lat... bądź szczęśliwym człowiekiem zołziczku. Spełnionym i radosnym:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I tu przydaje się Facebook... Rzadko bo rzadko, ale na coś się przydał. Ale w związku z wpisem, po raz trzeci Hip-hip! Hurra!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Do szczęścia to mi jeszcze potrzeba ciepłego kominka i miodu ulubionego, aliści obiecuję, że wieczorem się doszczęśliwię jak tylko można przy okazji tak zacnej:))
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napalę dziś w kominku i naleję sobie kieliszek miodu... Za twoje zdrowie:)

      Usuń
  23. Och! Spozniona jak zwykle ale zwijajaca sie ze szczescia, skladam na policzku, rozanym Twoim pocalunek i kwiatka wciskam w dlon. Zyj nam dlugo, pisz nam czesto!

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej nie wyczaiłam posta, zajrzałam, bo długo Cię nie ma i tęsknota mnie przygnała. Życzenia mocno spóźnione, ale niech będą na cały rok: wszystkiego naj naj......

    OdpowiedzUsuń
  25. Dorzucamy sto lat i oznajmiamy, że będziemy tu zaglądać, bo warto :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprawa się rypła

O złamanej nodze

Bluszcz